عکس| دانشگاه؛ بدون شرح!
به گزارش سرویس منهای فوتبال؛ عکس منتشر شده از حضور یک دانشجوی دختر بدون حجاب در کلاس درس معارف با استاد معمم بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشته است.
در این تصویر که در فضای مجازی فراگیر شده، بی حجابی دانشجو در حضور استاد معمم با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران مواجه شده است.
عکس دانشجوی بدون حجاب در حضور استاد دانشگاه که در اینستاگرام منتشر شده است را تماشا کنید.
بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه دیلی فوتبال نیست.
عکس دانشجوی بدون حجاب در کلاس دانشگاه
پسندها:
0
گزارش خطا
ارسال نظر
نظرات شما
ولادیمیر مهدی

۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مگه میشه حکومتی بد باشه و جوانان دست پرورده اش خوب؟ اگه نظام، بعضیا میگن خوب نیست مطمئن باشید ملت اش هم آلوده است . بعضی از جوانان عریان طلب بقدری خوبن که هیچ کشوری ازشون حمایت نکرد
سهیلا

۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ما که تحصیل کردیم در شهر غریبی مثل تهران درس خوندیم با تمام سختی مبارزه کردیم که هیچ انگ اخلاقی هیچ مزاحمی رو جذب نکنیم والا نمیدونم دخترا الان دنبال چی هستن ما که دنبال پیشرفت فردی خودمون بودیم و استفاده بهینه از کمترین ازادی ها
ناشناس

۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
هر دو رقت انگیزند: مذهب گرایی افراطی و هوسرانی افراطی. آدم سالم از هر دو جناح دوری میکنه.
بهزاد

۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
کاری ندارم اسلام چی میگه اصلا بزارید کنار دینو !
اینجا کسی میدونه قانون چیه !؟؟؟؟؟؟؟
اینجا کسی میدونه قانون چیه !؟؟؟؟؟؟؟
مهدی

۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اگه دیدن بی حجابی سخته .خب نگاه نکنن. همون کاری که در مورد فقرا ،بی خانمان ها و اختلاسگرا و ضایع کنندگان بیت المال می کنن .
دیدگاه اهل بیت رو مد نظر قرار بدید ، یعنی به تعبیر شما اهل بیت فقط چسبیده بودن به حجاب و فقر و ظلم و بی عدالتی رو رها کرده بودند?????????????????????
دیدگاه اهل بیت رو مد نظر قرار بدید ، یعنی به تعبیر شما اهل بیت فقط چسبیده بودن به حجاب و فقر و ظلم و بی عدالتی رو رها کرده بودند?????????????????????
علی بهرامی

۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
چه دانشگاهی که قانون ندارن!مگه میشه هر کسی با هرپوششی دلش خواست بیاد دانشگاه،هیچ جای دنیا آنقدر آزادی نیست
مهناز

۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
باید بپذیرند موی پیدا بی عفتی نیست
انسان آزاد است پوشش هر کسی به خودش ربط داره
چی شده در ج. ا اختلاس گناه نیست. قتل بیگناهان گناه نیست. کلاهبرداری وجنایت گناه نیست
فقط وفقط تار مو گناه شده
انسان آزاد است پوشش هر کسی به خودش ربط داره
چی شده در ج. ا اختلاس گناه نیست. قتل بیگناهان گناه نیست. کلاهبرداری وجنایت گناه نیست
فقط وفقط تار مو گناه شده
فردین

۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
حجاب بهانه است عده ایی کشور را با اینکه مبارزه با حجاب می کنند ناامن میخواهند ناامن کنند سوریه دوم کنند درحالیکه درسوریه لبنان عراق دخترها ازاد هستند روسری سرکنند یا بدون روسری باشند حکومت هم به آنان آزار نمی رساند کاربه کارشان ندارند مصر دیگر کشورهای مسلمان همه اشان اینگونه هستند چرا ایران نباشد . حجاب اجباری زوری نیست خواهشمندم جلوی افراطی گران را بگیرید ایران را بدلیل نداشتن عده ایی جوانان امان حجاب ندارد به آتیش نکشند
محمدی

۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آره فقط بی شرفیه
بی عرضگی دولت ماست.بندازن بیرون این بی شرفارو.ازاینا نیروی متعهدی هم بوجود نمیاد .از اول ورود این اراذل گزینش نمیشن عاقبتش کف خیابونن
بی عرضگی دولت ماست.بندازن بیرون این بی شرفارو.ازاینا نیروی متعهدی هم بوجود نمیاد .از اول ورود این اراذل گزینش نمیشن عاقبتش کف خیابونن
ناشناس

۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
توایران باید حجاب داشته باشی.دخترهرکس که میخواهی باش بایدبه قوانین کشورت احترام بزاری.این بیحجابها سیبهای گندیده ای هستن که بقیه روفاسدمیکنند.جای این افرادزیرزمین هست نه دانشگاه.باهمین کارهاشون داشتن ایران رو تجزیه میکردن.پس از اقتصادواختلاس واجبترهست.پای امنیت کشور درمیان هست.اخراج ازدانشگاه بهترین درس براش
یک ایرانی

۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ادامه این جریان میرسه به همجنس بازی فقط یک روسری نیست نمونش غربه،ادامه سیگار کشیدن میشه اعتیاد
ناشناس

۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
این بنده خدا که حجابش طوریش نیست، بدنش که نمایان نیست، روحانیونم اگه با دیدن مو تحریک میشن، برن سلمونی تا دلشون بخاد مو هست نگاه کنن
ناشناس

۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ولادیمیر ازاسمت معلوم هست که عاشق هوسرانی هستی.شایددوست داری ناموست همینجوری بیادتوانزارعمومی که البته میدونی اسم اینکارت چیه.درضمن این خانم براکی اینکار رو کرد.چون آینده اش روبادرست کردن پرونده خراب کرد.بهتره که بره بیرون از دانشگاه.پاساژ گردی بهترین درآمدرو داره.
مجید

۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
بنظرمن آینده خودش رو خراب کرد.فقط بخاطرفضای مجازی ودنبال کننده هاش.خاک برسرت .کاشکی تیپی هم داشت.بیچاره پدر ومادرش
غریب

۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اینقدر که آنتن شما واسه یک نفر بی روسری می جنبه ، کاش برای اینهمه دزدی وبی عدالتی و ظلم و تبعیض و فقر و رانت و.....
یک درصد می جنبید
یک درصد می جنبید
علیرضا

۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
خاک برسر امثال شما تازه ب دوران رسیده های عقده ای غرب زده بدبخت
یعنی نمیتونین از کلاس پرتش کنی بیرون
بعدشم این عکس کاملا جعلیه
یعنی نمیتونین از کلاس پرتش کنی بیرون
بعدشم این عکس کاملا جعلیه
ترانه

۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
بزارید مردم تا حدودی آزاد باشن ،هرکی خودش راه خودشو بره فقط تا حدودی کنترل بشه که لخت و عریان نرن بیرون،یا کریم و یا لطیف
سامان

۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
یعنی چی؟
یعنی چون پلیس اختلاسگرا رو نمیگیره
هر کی هر کار خواست بکنه بگه اول برین اون بزرگتره رو بگیرین!
اینجوری سنگ رو سنگ بند میشه
یعنی چون پلیس اختلاسگرا رو نمیگیره
هر کی هر کار خواست بکنه بگه اول برین اون بزرگتره رو بگیرین!
اینجوری سنگ رو سنگ بند میشه
رضا

۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
این عکسها واقعی نیست و عده ای میخواهند تحریک کنند دولت رو برای رویارویی مجدد
شیما

۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اگر این جوری خانم محترم پس از فردا همه با لباس زیر بیایم بیرون چو پوشش به خودمون مربوطه. شما بهتر بری کمی سواد خودتو بیشتر کنی به عنوان یک خانم بهت توصیه می کنم.
مصطفی

۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
این چه قانونیه که هیچ جا قرار نیست اجرا بشه
وقتی قانون حجاب رو اجرا نمیکنن این فضاحت هم پیش میاد
خیلی صحنه زشت و ناراحت کننده ای هست
هیچ کس نیست به این خانم بگه ایران دانشگاه کلاس معارف نباید روسری رو برداره؟
اگر بذارید بر عهده مردم شاید بخوان بیان تو مسجد لخت بشن
بی عقلی زن ها رو باید عملا ببینیم که باور کنیم زنها عقل منطقی کاملی ندارند؟
مردها برخیشون تو خونه به زنهاشون روزی ده بار میگن بی عقل
اما بیرون خونه از زنهای بی عقل برهنه طرفداری میکنند چون میخوان ازشون استفاده کنن
وقتی قانون حجاب رو اجرا نمیکنن این فضاحت هم پیش میاد
خیلی صحنه زشت و ناراحت کننده ای هست
هیچ کس نیست به این خانم بگه ایران دانشگاه کلاس معارف نباید روسری رو برداره؟
اگر بذارید بر عهده مردم شاید بخوان بیان تو مسجد لخت بشن
بی عقلی زن ها رو باید عملا ببینیم که باور کنیم زنها عقل منطقی کاملی ندارند؟
مردها برخیشون تو خونه به زنهاشون روزی ده بار میگن بی عقل
اما بیرون خونه از زنهای بی عقل برهنه طرفداری میکنند چون میخوان ازشون استفاده کنن
ناشناس

۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اتفاقا این عکس دقیقا برعکس آنچه هست که تو تخیله تو و دوستانت می گذرد اینجا استاد تو عالم استادی سیر میکند و دانشجو هم در پی درسش ، آنچه تصور میکنید از آتیش به اختیارهای ماست پاش و اسید پاش باید رقت انگیز باشد والا دختران و مردان کشورم آزادی و اختیار حجاب خود را دارند نه یه کلام بیشتر نه یه کلام کمتر
هادی

۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
چرت و پرت نگو بابا حجاب تو کشور ما یک قانونه و باید به قوانین احترام گذاشته بشه اگه قرار باشه هرکی بلند بشه بگه این به خودم مربوطه اون به خودم مربوطه که سنگ رو سنگ بند نمیشه امروز میگید دوست دارم موهام بیرون باشه فردا میگید میخوام سینه هام بیرون باشه به کسی ربطی نداره پس فردا هم اندامای جنسیم میخوام بیرون باشه بعدشم میخوام تو خیابون اعمال جنسی انجام بدم به کسی ربطی نداره مگه شماها به مو راضی میشید
امین

۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
قانون نیست سال ۶۲ آقای خمینی اجبار کرد همه رو به حجاب، الانم اگه شکی هست موضوع حجاب را به رفراندوم بگذارند تا ببینند اکثریت چی میخواهد و قانون باید با حجابی باشه یا منع از داشتن حجاب! البته سوابق گذشته معلوم کرده که در کشور ما حاکمان نمیتونن انتخابات بدون تقلب برگذار کنند، برای همین از سازمان ملل باید درخواست بشه که نظارت کنند بر این همه پرسی.
هادی

۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آقا هرچیزی جای خودش چون یه تعدادی اختلاص کردن از اونطرفم ول کنیم هرکی هرکاری دوس داره بکنه این چه استدلالیه شماها دارید؟ مثل این میمونه که دزدی کنی بگیرنت قاضی بگه چرا دزدی کردی بگی چون فلانی دزدی کرد یا اختلاص کرد منم دزدی کردم
یه کم منطق داشته باشید آقاجان حجاب قانونه خوب یا بد قانونه و باید به قانو احترام گذاشته بشه
تو اروپا که از نظر شماها آزادی مطلقه اگه کوچکترین قانون رو زیر پا بزاری میگیرن کلی جریمه و زندان برات در نظر میگیرن حتی نمیتونی اعتراض کنی بعد اینجا همه شدن متخصص آزادی
یه کم منطق داشته باشید آقاجان حجاب قانونه خوب یا بد قانونه و باید به قانو احترام گذاشته بشه
تو اروپا که از نظر شماها آزادی مطلقه اگه کوچکترین قانون رو زیر پا بزاری میگیرن کلی جریمه و زندان برات در نظر میگیرن حتی نمیتونی اعتراض کنی بعد اینجا همه شدن متخصص آزادی
شاهد

۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
الان چه اتفاقی افتاده؟ دین خدا لکه دار شده؟ آیا علمای عربستان،پایتخت جهان اسلام،جایی که دین اسلام ظهور پیدا کرد هم مثل شماها تحریک شدن؟ بشار اسد و همسرش هم شیعه هستند و هم علوی،تصاویر همسرش رو که دیدید،اونا هم مثل شما بخاطر دو تار موی یک دختر دستور قتل صادر کردن؟ چه گیری روی موی زن دارید؟ چرا بایت چیزهای دیگه اینقدر بی غیرتی نشان میدید،هرکسی با دیدن دوتار موی سر یک زن تحریک میشود بیماری جنسی بیش نیست
حسین

۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
لطفا اسم روزنامتون عوض کنید.
از "منهای فوتبال" به "کاسه داغتر از آش" تغییر بدید.
همه دارن با این قضیه کنار میان اما همین شما خبریها جامعه را بهم میریزید.
از "منهای فوتبال" به "کاسه داغتر از آش" تغییر بدید.
همه دارن با این قضیه کنار میان اما همین شما خبریها جامعه را بهم میریزید.
احمد

۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
به نظرم اگر چه حجاب اختیاریه ...
ولی اگه به احترام استاد حداقلِ حجاب متعارف را رعایت میکرد خیلی بهتر بود .
روابط بین استاد و شاگرد باید محترمانه حفظ بشه .
ولی اگه به احترام استاد حداقلِ حجاب متعارف را رعایت میکرد خیلی بهتر بود .
روابط بین استاد و شاگرد باید محترمانه حفظ بشه .
حسین

۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
واقعا از منطقت معلومه چقد شعور داری.
حالا اگر خودت زن بودی همین حرفو میزدی یا اگر کسی می گفت می پذیرفتی؟
با همین منطق مملکتو به این آشوب کشوندید
حالا اگر خودت زن بودی همین حرفو میزدی یا اگر کسی می گفت می پذیرفتی؟
با همین منطق مملکتو به این آشوب کشوندید
امیر کرمی فر

۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اگه اینجوریه پس چرا نهضت تنباکو شکل گرفت و باعث لغو قانون امتیاز تنباکو شد؟
پیمان

۱۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اخه جمهوری اسلامی چه میدونه قانون چیه؟؟؟؟؟؟
جمهوری اسلامی هر چی به نفع خودشه قانونه ؟؟
تو این قانون جمهوری اسلامی چیزی در مورد معیشت و ارامش و اینده مردم ایران وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟
پس خواهشن در مورد قانون صحبت نکنن اهالی جمهوری اسلامی
جمهوری اسلامی هر چی به نفع خودشه قانونه ؟؟
تو این قانون جمهوری اسلامی چیزی در مورد معیشت و ارامش و اینده مردم ایران وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟
پس خواهشن در مورد قانون صحبت نکنن اهالی جمهوری اسلامی
مدافع حجاب

۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
رفراندوم برای حجاب؟؟!!!!!
این عبارت کاملا بی معنی می باشد
زیرا قوانین دینی صفر تا صد اجرا میشه
صرفا جهت اطلاع
این عبارت کاملا بی معنی می باشد
زیرا قوانین دینی صفر تا صد اجرا میشه
صرفا جهت اطلاع
ناشناس

۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اگه توی کلاس بودم در مورد فواید حجاب رو برای این خانم توضیح می دادم تا متوجه بشه حجاب به نفع خانم هاست
محب

۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
فقط یه مرد بیشعور مثل تو و طایفت میتونه یه زن بی عقل تو خونه داشته باشه ؟؟؟ دیلی ساندیسی !!!! این چرندیات رو منتشر میکنی منتظر عواقبش هم باید باشیا !!!!!
جواد

۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
من ۴۰سالم شده زن می خوام ولی هرجا خواستگاری می رم زن بهم نمی دن میگن کارت باید اداری باشه و بیمه و...
چرا مردوم سخت گیر شدن آخه
چرا مردوم سخت گیر شدن آخه
آرش کمانگیر

۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
جمهوری اسلامی قانون میدونه چیه ،کسانیکه نفوذ کردن و منسب گرفتن نمیدونن چیه با امثال تو ،
ناشناس

۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
زر مفت نزن مو مو نکن مو کجا بود لخت شدید قضیه مو نیست رهبراتون دم از همجنسبازی میزنن اون شمایید که مریض جنسی هستید مشکل نعوظ دارید
محمد

۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دخترای بدبخت جایی بزرگ شدن ک دینشون شده اسلام محدود تو انتخاب لباس و پوشش هم آزاد نیستن چه برسه انتخاب همسر
ناشناس

۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
نمایش میده.اگه خیلی فشار روشه مجبور نیست .بره یه استاد واقعی جاش میاد
ناشناس

۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
برای ما مرد ها همه چیز اجباری مهریه اجباری و سربازی اجباری و زن گرفتن اجباری و زندگی اجباری برای دختر ها همه چیز اختیاری من ر.ی د.م تو این عدالت که اسمش میزارین و تو اون حقوق بشر که ازش اسم میبرید
علی

۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مهناز خانم !!!!
چرا منطقی نیستی!!!!؟
کی گفته اختلاس ، قتل ،جنایت و کلاه برداری
گناه نیست !!!!!
اینو از خودت اجتهاد کردی !!!!؟
شما درک نمی کنید هدف دو تار مو نیست نمایش گذاشتن بدن است !!!
چرا منطقی نیستی!!!!؟
کی گفته اختلاس ، قتل ،جنایت و کلاه برداری
گناه نیست !!!!!
اینو از خودت اجتهاد کردی !!!!؟
شما درک نمی کنید هدف دو تار مو نیست نمایش گذاشتن بدن است !!!
ناشناس

۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
حجاب مال اسلام اگه مسلمان نیستید و قرآن قبول ندارید مشکل نداره لطفا مهریه و نفقه هم نگیرید و حجاب نگذارید چون مهریه هم مال زن مسلمان تاحالا دیدی مثلا یه زن بی دین یا مسیحی مهریه بخواد حرف های شما پر از تناقض
مژده

۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
بحث تحریک نیست بحث این که همین زن ها که میگن برابری مثل مردا موهاشون رو کوتاه نمی کنن اگر حجاب به زن آسیب میزنه آرایش مو و آرایش صورت هم وقت گیره و هم بیشتر آسیب میزنه ...التماس تفکر
پوریا

۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دولت های ایران ۴۴ ساله که دارن با مردم رویارویی میکنن و متاسفانه هر سال هم موفق میشن. انسان اگر عاقل باشه خودش میفهمه دشمن اصلی ملت کیه...
ناشناس

۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
حجاب الزام اسلام همون طور که مهریه ملزم در اسلام پس اگر مهریه گرفتی و ازدواج کردی ملزم که حجاب را هم رعایت کنی این همه تناقض قابل درک نیست یا رومی روم یا زنگی زنگ یا اروپایی باشید یا ایرانی مسلمان
فغانی

۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
خدا نکنه اینقدر نادان باشیم که ساختگی بودن این تصویر رو نفهمیم، لعنت به دشمن بدکار
محمد صدرا

۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دخترای بدبخت جایی بزرگ شدن ک دینشون شده اسلام محدود تو انتخاب لباس و پوشش هم آزاد نیستن چه برسه انتخاب همسر
محمود

۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اگه زنها بی عقل بودن نمیتونستن همزمان سه کارو باهم انجام بدن یا ناسا بیاد استخدامشون کنه بی عقل خودتو امثال مثل تو هستن که عقلشون نصف تو کفه پاست نصف تو کمرشونه
مردکه دائم التحریک
مردکه دائم التحریک
پوریا

۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
الان مثلا سنگ رو سنگ بند شده؟؟
حجاب در جامعه ایران تبدیل شده به یک مسئله که مردم رو مقابل هم قرار میده. جمهوری اسلامی باید عاقل میبود و جلوی تفرقه رو میگرفت. این خنده داره که دو تا انسان بالغ راجب همچین مسائلی حتی فکر هم بکنن چه برسه به جر و بحث...
کشورمون جهان سومه، افکار مردممون جهان هزارم...
حجاب در جامعه ایران تبدیل شده به یک مسئله که مردم رو مقابل هم قرار میده. جمهوری اسلامی باید عاقل میبود و جلوی تفرقه رو میگرفت. این خنده داره که دو تا انسان بالغ راجب همچین مسائلی حتی فکر هم بکنن چه برسه به جر و بحث...
کشورمون جهان سومه، افکار مردممون جهان هزارم...
محمد

۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دخترای بدبخت جایی بزرگ شدن ک محدود تو انتخاب لباس و پوشش هم آزاد نیستن چه برسه انتخاب همسر
راحله

۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اولا که هیچ دانشگاهی انقدر بی در و پیکر نیست که دانشجو اجازه داشته باشه اینطوری بره داخل. دوما چرا این کلاس فقط یک دانشجو داره؟ سوما کلاسای معارف کسی پای تابلو نمیاد مگه کلاس اولن بیان پاتابلو املا بنویسند؟ این روزا بازار فتوشاپ بشدت داغه..اینم مثه همون قضیه ماست پاشی یه جریان ساختگی و از پیش تعیین شده ست. بقول خودشون کار خودشونه. دیگه حناتون رنگی نداره.
ارغوان

۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
یعنی شما فرق روسری با لباس زیرو نمیدونی که فکر کنی ممکنه همچین اتفاقی بیفته؟! عجبا از بعضی حرفا که میشنویم ومیخونیم
محمد صدرا

۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دخترای بدبخت جایی بزرگ شدن ک محدود تو انتخاب لباس و پوشش هم آزاد نیستن چه برسه انتخاب همسر
ناشناس

۱۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
سایتش فوتبالیه اما مطالبش مثل ذات فوتبال قشنگ نیست دنبال چی هستی دیلی فوتبال؟؟؟؟؟؟
حیا رستگاری

۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
بباسلام،عزیزان چه کسی میگه،حجاب اختیاریه؟!آیادرکارخداوندقهاروخالق عالمیان که اختیاردارهمه خلایق ایت،خالت میکنیدونظرخودتان دگرابجای نظروخواست وفرمایش خداوندسبحان،تحمیل میکنید؟!مگربه خداوندوآیت قرآن الهی ایمان نداریدوپیروی فرمایشات الهی نیستید؟!اگرنمیدانیدبدانیدکه خداونددرقرآن پوشش اسلامی یاحجاب رابه خانواده پیامبراکرم(ص)وزنان مؤمن به خدا،امرفرموده است وهرکس رعایت نمیکند،نافرمانی ودشمنی باخداوندمینماید.دراحادیث قدسی آخرالزمان پیامبراسلام ومعصومین(س)فرموده شده،درآخرالزمان،زنانی ظاهرمیشوندباپوششهای چسبان وبدن نماکه حجابی هم ندارند،پیامبراعظم(ص)میفرماید:آگاه باشیداینان ازامت من نیستد،هرآنقدرکه من ازآنهامتنفرهستم آنان نیزازمن تنفردارندوبدانیدموردشفاعت من قرارنمیگیرند.ازخداوندوآخرتمان بترسیم وفریب شرّهوای نفس که خداوندمیفرماید،بسیارپرزور است،ابلیس وشیاطین رانخوریم وبندگی خداکنیم نه شیطان که این تعلقات دنیوی برای هیچکس ،عاقبت به خیری ندارد.عزیزان برای نوامیس بویژه جوانان پسرودختراین سرزمین مقدس،حداقل دعاکنیم آنانکه قابل هدایتند،به صراط مستقیم بازگردند،هم ازمسؤول نماها،هم مردم وبی حجابها.عزیزان عاقلانه درپی ایمان ،تقوا وحیای الهی واتحاد،همدلی وصبوری درراه خداباشیم.باتشکر
ناشناس

۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
این عکس واقعی نیست.پس بقیه دانشجوها کجا هستن چرا کلاس خالیه؟چرا استاد جلوی صورتشو گرفته شناسایی نشه؟کاملا مشخصه واقعی نیست
مجید

۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دیگه باید حاجی حداقلش کلاسور ترک میکرد ،اگر نمیخواست دانشجو رو از کلاس اخراج کنه،حالا چرا این در یه مکان جمع شدن جای سوال بزرگیه
سالار

۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
کلاس خالی تصویر آخوند مشخص نیست و یک دختر فوتوشاپ شده چه آش شله قلمکاری به خورد این ملت آماده به جنگ میدید نوش جان ملت
ناشناس

۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
فتوشاپه . آخونده الان دینداری داره ازش میپرسه .. بقیه دانشجوها کجان
ناشناس

۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
فتوشاپه !! دانشجوی دیگه ای نیست فقط این بی دین داره درس دینداری پس میده !!
ناشناس

۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اینکه فتوشاپه چون دانشجویی جز این بی دین نیست ولی قانون حجاب پابرجا است و آنها که قانون شکنی کنند مجازات سختی پیش رو دارند
حمید

۱۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
عکس واقعی باشه یا فتوشاپ ، یه نکته داره ، و اونم اینه که اگه فقط موی جنس مخالفت رو میبینی و از خودت بی خود میشی ، باید بگم که فقط در حد حیوونی ، نه بیشتر ، اینقدر حجاب حجاب میکنین فقط به خاطر هرزه بودن خودتونه ، وگرنه قرار نیست هرکی هرچی رو میبینه بپره بگیره دستش ، اگه اون مو هاش بیرونه معنیش این نیست اجازه داری نوازشش کنی ، ، نمیتونین خودتونو کنترل کنین ، به بهانه ی دین میخاین مردم رو وادار به همکاری با خودتون کنین . برین خودتونو اصلاح کنین
ناشناس

۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
فتوشاپه هیچ دانشگاهی حق ندارد بی حجاب را به داخل دانشگاه ورود دهد
حمید

۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اره مشخصه میدونه ، بدبخت تو هم بلاخره به قشر ضعیف میپیوندی ، لازم نیست این همه از این بی سوادا پیروی کنی ، اینقدر کوته بین نباش
امین

۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اره فقط صهیونیستها و غربیها می دونن قانون چیه واسه همین هر روز به یه کشور مسلمان تجاوز و غارت میکنن
ناشناس

۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دم فتوشاپی گرم !!! که شما احمق ها را خوشحال میکند. هیچ دانشگاه و مدرسه ای حق ورود به بی حجاب را به داخل دانشگاه و مدرسه نمیدهد
ناشناس

۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اینجا برای عکس فتوشاپ شده نظر میدهند مهدی تو باید به نهاد دیگری برای نگرانی اختلاس نظر بدی !!
ناشناس

۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
شما زیاد زور نزن شیرت خشک میشه،
پوشش این خانم کامله هر کسی مثل شما که با موی زن تحریک میشه مشکلش جای دیگه هست. بهتره دست بردارید از این نگاه کریه و زشت به موی خانومها.
پوشش این خانم کامله هر کسی مثل شما که با موی زن تحریک میشه مشکلش جای دیگه هست. بهتره دست بردارید از این نگاه کریه و زشت به موی خانومها.
کاربر

۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آقا چه خبر ریختید سفارت عربستان رو گرفتید الان افتادید به پای صعودی ها از اونا برامون بگید ...
دریغ از یه ذره دانش و فکر و برنامه ریزی
از رو برید دیگه
دریغ از یه ذره دانش و فکر و برنامه ریزی
از رو برید دیگه
ناشناس

۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دوست عزیز پوشش متعارف تو هر جامعه ای برای زن و مرد لازمه اما موی زن که در جامعه ما اجبارا باید پوشیده بشه غیر منطقیه مطمئن باشید هیچ مرد سالمی از دیدن موی یک زن تحریک نمیشه مگر اینکه بیمار جنسی باشه ، و بیمار جنسی مختص فقط آقایون نیست خانمهایی هم هستند که این مشکل رو تو جامعه دارن پس باید برای اون اندک خانمهای بیمار جنسی قوانین خاصی برای پوشش مردان لحاظ بشه؟
ابوطالب

۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
هر چه سریعتر این معلم و دانشجو را سنگسار کنید تا خدا از شما راضی باشد. همچنین ادمین دیلی فوتبال باید اعدام شود تا موی زن را به نامحرمان نشان ندهد. استغفرالله
ناشناس

۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
امین با این حرفهای بی ارزش فقط بیسوادی خودت را نشان میدهی وگرنه هر کسی میتواند مثل تو چرند سرهم کند مردم ایران با آراء ۹۸ درصدی جمهوری اسلامی اسلامی ایران مهر انتخاب دین خدا را که قبل از رضا شاه و پدرش هم در ایران بود را زدند و قانونی کردند تا در دهه های بعد هر بی سر وپایی نتواند آنرا زیر پا بگذارد . اسلام کامل است و برای پوشش هم قرنهاست توسط پیامبرش قانون فرستاده !!و نیازی نیست هر هرزه ای برای قانون شکنی رفراندوم اجنبی را طلب کند .. بجای این چرندیات برو پیش همان ها که رفتند تا با برهنگی سعادتمند شوند
طلا

۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مرحبا...
چی شد حالا...
آخونده تحریک شد؟؟؟
دین به فنا رفت..
هیچی. تموم شد رفت. یه عده برن زیر پتو خودشون راضی کنن این صحنه نبینن..
چی شد حالا...
آخونده تحریک شد؟؟؟
دین به فنا رفت..
هیچی. تموم شد رفت. یه عده برن زیر پتو خودشون راضی کنن این صحنه نبینن..
ناشناس

۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تو نگران خانواده ی خودت باش که توعه بی ناموس لخت توی خیابونها میچرخونیشون تا افتخار کنی بنده خداها همه تحریک میشن ...
ناشناس

۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
حتما امور را بدست دختران آزاد حجاب و مردان بی ناموسی مثل تو میدهند که با آزادی هر غلطی ننگ کثافتکاری ۳ ماه گذشته ای را که در ۴۰۱ بر صفحه ی تاریخ ایران گذاشتید را تکرار کنید
سهیل

۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
پس کلاس معارف دقیقا ینی چی؟! شاید دختره معارف کشف حجاب و میخاد یاد بگیره اونم سر کلاس معارف اسلامی . الان عقل داره این ادم ؟ کسی نگفته زنها بی عقلن.اما زنهایی که این رفتارارو دارن چی؟ منم برم شلوارم و دربیارم بگم زن و مرد باید برابر باشن والا. بعد سالها معنی برابری زن و مردو هم فهمیدیم!!!!
محمد

۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اگه به خود دانشگاه برخورد میکردن.اگه دانشجوهایی که همان کارهایی که افراد ضد انقلاب ازشون میخوان رو انجام بدن رو از تحصیل منع میکردن.اون موقع همچین بی احترامی نمیدیدیم.حیف کسانی در جایگاهیی نشتند که نباید مینشتند
ناشناس

۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تو از این دو گروهی که نام بردی رقت انگیز تری !! تو مثال حیوانی هستی که فقط بخوری و بخوابی هیچ کس نباید فریبت را بخورد و بتو اعتماد کند . چون تو نه سخنان خدا را میشنوی نه مخالفان خدا را !!! تا حقیقت آفرینش دنیا را بفهمی
مژگان

۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اولا فتوشاپه. دوما اون موقع که دخترا را می گرفتید بخلطر شلوار تنگ یادتونه؟ ۱۰ سال پیش بخاطر پوشیدن مانتو سفید منو گرفتید و بلاهایی که سر دخترا اوردید ۴۰ ساله آخرش به بالای دار می کشیمتون این که چیزی نیست باید برید بفنا. با حجاب شروع شده تا سقوط رژیم. از طرف دانشجویان مبارز دانشگاه تهران
ناشناس

۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
شکی نیست که حجاب یک قانون هستش بعد صندلی ها همه اش خالی هستش معلومه عکس دروغی بیش نیست
ناشناس

۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آقای مصطفی این فتوشاپه !! هیچ مدرسه و دانشگاهی حق اجازه ی ورود به بی حجاب را ندارد
بهار

۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
یکسری مسائل همبه اعتقاد ربطی نداره مستقیما به سطح شعور و فرهنگ و تربیت خانوادگی افراد ربط داره.....
مینا

۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تا حالا ک شده اینهمه دزدی فقر اختلاس و هر کثافتکاری خواستن کردن اینهمه قیمتا روز ب روز بالا میره فقر مردم بیشتر میشه سنگ رو سنگ با لاپوشونیای این بیشرفا بند شده بعد توی ساندیس خور اومدی چرند میگی
نیما

۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
من طرفدار آخوندا نیستم ولی به اونا معمولا میگن حاج آقا نه حاجی خخخ
اما طرفدار بیبندوباری باری و تحریک شدن تو خیابون هم نیستم حاج حجت خخخخ
اما طرفدار بیبندوباری باری و تحریک شدن تو خیابون هم نیستم حاج حجت خخخخ
ناشناس

۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
پیمان قانون ارث خانوادگی تو
نیست که انحصار وراثت میکنی !! ? معیشتت دست پدرت یا خودت است !! قانون آرامش هم دست اعتقاداتت است !! و قانون آینده ات هم دست تلاش خودت !! قانون حجاب و ... دست جمهوری اسلامی .
نیست که انحصار وراثت میکنی !! ? معیشتت دست پدرت یا خودت است !! قانون آرامش هم دست اعتقاداتت است !! و قانون آینده ات هم دست تلاش خودت !! قانون حجاب و ... دست جمهوری اسلامی .
بهار

۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
همشون گناهه،شما نمیتونی با این استدلالهای بی ربط حرام خدا رو حلال و حلال خدا رو حرام کنی! قرآن واضح بیان شده افرادی که به برخی از آیات ایمان دارند و برخی رو رد میکنن منافق هستند!!
بیطرف

۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
خودتو به یه روانپزشک نشان بده حتما ! یه جمله منطقی و بدون از توهین و عقده نتونستی بنویسی ! معلومه وقتی اخیار دست امثال تو باشه روز به روز به قهقرا میریم
التماس تفکر
التماس تفکر
محمد

۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
حالت خوش نیست انگار... حجاب بالاخره قانون هست حالا خوب یا بد... تو میگی قانون نیست چون امام خمینی گذاشته... خوب در هر حال قانون است همه قوانین هم بالاخره یک جا تصویب شدند مثل اینکه کمربند ماشین رو نبندی بگی قانون نیست و پلیس بیخود میکنه
بیطرف

۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
با این تفکر امثال تو ، متاسفانه دین داره کم کم مشرعیتشو از دست میده !
سحر

۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
استاد اگه زل میزد که میگفتی هیزه!!سرش پایینه شده تندرو یا چون لباس پیغمبر تنشه برچسب افراطی زدی؟!!
ناشناس

۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دین خدا بخاطر افرادی مثل تو که برای دو تار مو داری خودت را میزنی و فریاد وا اسفا سر دادی که دین خدا را چون فلان کشور یا بن سلمانی که خبرنگار خود را برای گفتن حقیقت کشت و اصلا نظر اسلام را جویا نشد و یا همسر بشار اسد مثل تو که می خواهی هر کاری بکنی مطمعنی با پا گذاشتن روی دستورات خدا و بر عکس انجام دادن آنها دین خدا لکه دار که نه !!!! بلکه پاک و مطهر میشود !!
محمد

۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دمش گرم خوب کاری کرد لباس پوشیدن هر کس به خودش مربوطه در صدر اسلام هم حجاب اجباری نبوده یک مورد ندارید که پیامبر به کسی تذکر داده شده باشد یا مامور تذکر وگشت ارشاد داشته باشد
بیطرف

۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
دوست عزیز اگه قانون باید رعایت میشد نوبت به این انقلاب نباید میرسید ، در ضمن تو و امثال تو که دم از قانون میزنی و میگی قانون ، اصلا میدونی قانون برای چیه ؟ اولا قانون من دراوردی حجاب که حتی تو نخوندیش و داری ازش اسم میبری ، گفته حجاب شرعی ، حجاب شرعی که مشخصه پس بفرمایید روزانه میلیونی آدم بگیرید ، دوما قانونی که وجاهتشو بین مردم از دست بده دیگه جایی نداره بین مردم
ناشناس

۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
الان هیچ اتفاقی نیفتاده چون این فتوشاپ است و مراکز علمی هیچ بی حجابی را اجازه ی ورود نمیدهند ولی بدان با وجود افراد سست مذهبی چون تو که برای دو تار مو دین خدا را بی احترام و بی ارزش میکنی لکه دار هم میشود
احسان

۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تو رو خدا وقتی قیافه ندارید بی حجاب نشید و شهر رو زشت نکنید باور کنید اون پسری که به تو میگه زیبا کارش همینه و به مترسگ هم میگه زیبا
ناشناس

۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
یعنی به همین تابلویی... ؟
باباچه فکری راجع به دیگران کردی که ازتصویرت تصورواقعیت میکنن یادروغشو
میبینن!
کلاس درسه خالی!
ناشی بودن به همین تابلویی... ؟؟? ? ?
حالاتوییکه همچین چیزی رو. درست کردی خواستت چی بوده؟!
بهش رسیدی یانه؟
باباچه فکری راجع به دیگران کردی که ازتصویرت تصورواقعیت میکنن یادروغشو
میبینن!
کلاس درسه خالی!
ناشی بودن به همین تابلویی... ؟؟? ? ?
حالاتوییکه همچین چیزی رو. درست کردی خواستت چی بوده؟!
بهش رسیدی یانه؟
ناشناس

۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
قانونی که بهش استناد میکنی رو اصلا خوندی؟ در ضمن اون اروپایی که بهش استناد میکنی اگه ببینن در هر زمینه ای ، نه فقط پوشش ، عرف و تمایل جامعشون به سمت محدودیت یا آزادی در نوع پوشش باشه نمیاد برخورد قهری کنه و بجاش قوانینشو تعدیل میکنه و الان مشکل ایران دقیقا همینه ، خواست مردم هیچ اهمیتی برای خواسته های به حق مردم نداره و با اجبار فقط بدتر میشه . الانم چه خوشمون بیاد چه نیاد در مورد پوشش خواست مردم و عرف جامعه مثل ۳۰ سال پیش نیست و باید تعدیل بشه این قانونی ناقصی که ازش حرف میزنی . این یه اصله که همه جا رعایت میشه
ناشناس

۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ازفتوشاپش که بگذریم بایدبه این موله لا'ببخشین مُلّابگیم واقعا باطنت همینه یااگرتوموقعیت دیگه بودیدبازم به پائین تنه خودنگاه میکردی یاسریع قیمت مهرومدت اجاره کردنشوقبلتُ میکردی..ضمناًالآن فهمیدم که واقعاًانسانهاماقبل بیگ بنگ هنوزم توایران هست!!!!!امادرمورداین دیلی فوتبال باید بگیم که توهرچیزی ومکانی هستند'شیطان صفتهائی که بادوبهم زنی خاله زنک کاری میخوان بگن عددی اندوتوجامعه خبری ویاامثال آن خوی نشان بدهند وچون موفق نمیش مجبورن بابدنام کردن بقیه'شخضیت ودرستکاری انان رازیرسوآل ببرند که این ضایعات هم چون آنهایند ودرآینده ای نچندان دور کاسه وکوزشون شکسته خواهد شد.
ناشناس

۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آخونده از این بی بند وبارها تو کف خیابون زیاد میبینه !!! تو بهتره فکر فشار خودت باشی منفجر نشی ... ???
ناشناس

۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
سلام پوشش باید طوری باشه که دیگران ازار نبینن حالا ممکنه خانمی روسری هم نپوشه ولی چنان با حیا و با وقار باشه که همه براش احترام قایل باشن طرف هم میبینی چادریه ولی انقدر ادا و اصول در میاره که مردم طور دیگه ای نگاش می کنن واقعا حجاب فقط پوشش نیست خیلی مسائل درش دخلیله با تشکر
یک ایرانی

۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
این بی حجابی که همان بی بندوباری و فساد و بی حیایی است سوغات دولت سیزدهم است که باعث نفرت بیشتر مردم شده
ایلیا

۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
انقد شبکه های ماهواره ای نگا کردیداطلاعاتتون کلا وارونس فشار هم نمیارین به خودتون که بررسی کنین بشار اسد از اهل سنت هست برای اثباتش هم کافیه که نماز خوندنش رو نگاه کنین که به شیوه اهل سنت دست هاش رو قرار داده ، داشتن حجاب برای مسلمانان هم دستور خداست نتیجشه نداشتن حجاب رو هم با یک نگاه به کشور های غربی میشه فهمید با آمار تجاوز و فرزندان نامشروع
ناشناس

۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مردها خیلی بی جا میکنن با شما که به زنها بی عقل میگن!!!
لااقل احترام مادر خودتو نگهدار بیشعور
لااقل احترام مادر خودتو نگهدار بیشعور
میهمان

۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
بیاید از فردا روزه نگیریم نماز نخونیم،نه دین خدا لکه دار میشه نه هم برای کسی ضرر داره؛ایده خوبیه نه؟
فقط حرف خدا زمین میمونه که اونم چیز خاصی نیست دیگه!
فقط حرف خدا زمین میمونه که اونم چیز خاصی نیست دیگه!
حسین

۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
روزه بگیر نماز بخون حجابت را رعایت کن دعا بکن هر روز قرآن بخون نماز شب بجا بیار ولی ولی حق مردم را بخوری ویا ببینی ودم نزنی نه تنها همه اونا بی فایده هست بلکه کمی از اونایی که بیت المال را غارت میکنند نداری بیایید کمی با فکر وعقل عمل کنیم نه کورکورانه
ناشناس

۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
این که تابلو ساختگیه که کسی تو که کلاس نیست بعد یه آخوند با چه صلاحیتی شده استاد
معصومه

۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مردها یی که نمیخوان به گناه بیفتن چشاشون را ببندند این هم یه راه حل هست ساده تر از روسری سر کردن خانمها است
نازنین

۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
کسی که باحجابه و به قول شما ادا میاد باید کار زشتش رو ترک کنه
و کسی که پوشش خوب نیست و رفتارش خوبه باید پوشش رو درست کنه رفتار با حیا به تنهایی کافی نیست
هیچ کدوم اینا به دیگری برتری ندارن چون دوتاشون یه جای کارشون میلنگه حجاب و حیا در کنار هم عالی هست
و کسی که پوشش خوب نیست و رفتارش خوبه باید پوشش رو درست کنه رفتار با حیا به تنهایی کافی نیست
هیچ کدوم اینا به دیگری برتری ندارن چون دوتاشون یه جای کارشون میلنگه حجاب و حیا در کنار هم عالی هست
رضا

۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
حسین اول بی حجابی رو از خار مادر خودت شروع کن و بزار موهاشون معلوم باشه، چرا فقط میخواین مغز دهه هشتادیارو بشورین؟ به خار مادرتون بگین بی حجاب باشن
رضا

۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
طلا ما تا شماهارو نکنیم زیر پتو جایی نمیریم، دیدی ک احیا اومدیم سر قبر حافظ ک واسه نوروز موقع پخش قرآن صدای مترسک در میاوردین و کلی فشاریتون کردیم
نازنین

۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
هم مرد و هم زن باید هم پوشششون با توجه به جنسیت مناسب باشه هم نگاهشون رو پایین بندازن
چون مردا بصری ترن خدا اول به اونا میگه نگاهتون رو پایین بندازید و بعد به خانوما میگه و چون زن زیباتره و میل به خودآرایی بیشتر هم داره پوشش بیشتر برای زنه تا وظیفه سالم نگه داشتن جامعه پنجاه پنجاه باشه نمیشه همش رو گردن مرد بندازیم که
چون مردا بصری ترن خدا اول به اونا میگه نگاهتون رو پایین بندازید و بعد به خانوما میگه و چون زن زیباتره و میل به خودآرایی بیشتر هم داره پوشش بیشتر برای زنه تا وظیفه سالم نگه داشتن جامعه پنجاه پنجاه باشه نمیشه همش رو گردن مرد بندازیم که
علی

۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
چقدر تو احمقی که میگی دین اسلام به بد بخت ها رسیده همون دین اسلام اگه به درکش برسی بفهمی که نمیفهمی روزی به داد و فریادت میرسه و روزی میاد که این رو خواهی دید.
علی

۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
چقدر تو احمقی که میگی دین اسلام به بد بخت ها رسیده همون دین اسلام اگه به درکش برسی بفهمی که نمیفهمی روزی به داد و فریادت میرسه و روزی میاد که این رو خواهی دید.
مینا

۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
خب دخترا چرا مثل مریم میرزاخانی موهاشون کوتاه نمی کنن تا به برابری با مردا برسن
ناشناس

۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اکانت هزار و پانصد تصویر یک عکس منتشر کرده از دختری بی حجاب در دانشگاه الزهرا که فوتوشاپ هم نیست!
از آنجا که بی حجابی تو دانشگاهها ممنوع هست پس این اکانت احتمالا سایبری هست.
می دانستم بخاطر ایجاد حس رعب و وحشت یک کاسه ای زیر نیم کاسه این اکانت هست.
مردم ایران از چه کسانی فریب خوردند.
همه این حوادث از اول بازی بود!
فقط اینترنت محدود شد و ما به جان هم افتادیم.
از آنجا که بی حجابی تو دانشگاهها ممنوع هست پس این اکانت احتمالا سایبری هست.
می دانستم بخاطر ایجاد حس رعب و وحشت یک کاسه ای زیر نیم کاسه این اکانت هست.
مردم ایران از چه کسانی فریب خوردند.
همه این حوادث از اول بازی بود!
فقط اینترنت محدود شد و ما به جان هم افتادیم.
حامد

۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
مسائلی از قبیل نسبت دادن مستقیم بی حجابی به سطح شعور و فرهنگ و تربیت خانوادگی افراد...
ناشناس

۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تو خودتو لخت کن که مردهها چشمها شو ببندند.آیا حفظ حجاب سخت تر است یا بستن چشم...حالا مردهها چشم بند بزنن که شما عشق داری لخت باشی.اگر مرد هم اونجا شو لخت کنه بیاد تو خیابان بعد بگه خانمها چشمها شو ببندند آیا این با عقل جور در میاد.
حامد

۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تو قبل از هر مهملات پوچ و جفنگیات و انفجار خزعبلات و مزخرفات لسانی و نوشتاری،یه لطف به خودت و خانوادت کن و یه دور کامل از ابتدا روی فرهنگ وادب و شعور و عفت کلام و تربیت خانوادگیت کار کن بعد بیا اینجا تز بده.
صدف

۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آخه یکی نیست به این افراد بگه کلاس معارف چه مطلبی داره که بری پای تخته بنویسی. ما که در دوران مدرسه و دانشگاه یکبار هم برای نوشتن درس معارف پای تخته نرفتیم.
اجاره یا خرید لباس آخوندی برای یک کلاس خالی کار سختی نیست. در ضمن این خانم پشت این آقا ایستادن دیگه صورت پوشاندن این آقا بی معناست.
اجاره یا خرید لباس آخوندی برای یک کلاس خالی کار سختی نیست. در ضمن این خانم پشت این آقا ایستادن دیگه صورت پوشاندن این آقا بی معناست.
ناشناس

۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
با اختلاس دزدی فساد رانت فیش نجومی بی کاری گرانی تورم چیزی نگفته یاگفته ازکنارش بگذر، یه
حامد

۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ناشناس عزیز این کشور و سرزمین هم ارث پدری تو و جمهوری اسلامی نیست که اینجوری رو منبر سنگشونو به سینه میزنی.
اون قانونی که اجازه میده تو و امثالهم تو این سرزمین مقدس آریایی نفس بکشی و خزعبلات تازی و تازی جماعت رو تکرار کنی قانون جنگله.
اون قانونی که اجازه میده تو و امثالهم تو این سرزمین مقدس آریایی نفس بکشی و خزعبلات تازی و تازی جماعت رو تکرار کنی قانون جنگله.
شیدا

۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
زنی میتونه حجاب نداشته باشه اول نفقه خور هیچ مردی نباشه دوم پوشش هم عین مردا باشه سوم مهریه هم نگیره چهارم حق طلاق هم داشته باشه
حامد

۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ناشناس عزیز این کشور و سرزمین هم ارث پدری تو و جمهوری اسلامی نیست که اینجوری رو منبر سنگشونو به سینه میزنی.
اون قانونی که اجازه میده تو و امثالهم تو این سرزمین مقدس آریایی نفس بکشی و خزعبلات تازی و تازی جماعت رو تکرار کنی قانون جنگله.
اون قانونی که اجازه میده تو و امثالهم تو این سرزمین مقدس آریایی نفس بکشی و خزعبلات تازی و تازی جماعت رو تکرار کنی قانون جنگله.
حامد

۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آمار تجاوز و فرزندان نامشروع تو کشور خودمون خیلی بیشتر از کشورهای غربیه،مساله اینجاست کشورهای غربی اینقدر صداقت و آزادی بیان دارن که آمار این مسایل رو صادقانه اعلام میکنن ولی مسئولین ما جراتشو ندارن که آمار تجاوزات و فرزندان نامشروع کشور رو ولو به صورت دروغی هم که شده اعلام کنن.
عباسعلی

۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
از عکس مشخصه کلاس عمومی نیست،خصوصی خلوت کرده اند و استاد هم فکر میکنه چطوری هدایت و روشنش بکنه!زمان ما ۳۰ سال پیش هم بود،اونایی که بیشتر میدونستند به اونایی که تشنه علم بودند توی کلاسهای خلوت ته دانشکده علم منقل میکردند!ظاهراً این خانم هم تشنه علم هستند
امیر

۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
اولا این عکس. دروغه. دوم. اصلاً ازدین. اسلام. چیزی. میدونی. که داری. حرف مفت. میزنی.
ناشناس

۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ینی خودت ارغوان!فرق تخیلات و با واقعیت نمیدونی؟!!چون تو واقعیت روسری و تاپ و پیدا بودن بدن یه چیز نیستن. الان اونایی که کشف حجاب کردن لباس بلند پوشیده گشاد بر تن دارن؟!!!هه
ناشناس

۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
در مورد چادری شاید مواردی درست باشه اما در مورد روسری برداشتن و سنگین بودن حرفت کااااملن غلط بود
حامد

۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
به عنوان یه ناشناس از طرز حرف زدنت با یه خانم محترم کاملا مشخصه که تو چه خانواده ای بزرگ شدی.در بهترین و محترمانه حالت میشه گفت توی طویله یا با کمی ارفاق توی اصطبل پرورش یافتی.
البته با عرض معذرت از محضرکلیه ی اسبها،گاوها،الاغها،استر ها،یابوها و جمیع بهایم.?
البته با عرض معذرت از محضرکلیه ی اسبها،گاوها،الاغها،استر ها،یابوها و جمیع بهایم.?
ناشناس

۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
تو راست میگی این دختر بی حجابه ولی تو با ناموس باش و چشمات رو آب بکش و تحریک هم نشو.اون بده تو راست میگی ولی به جاش تو خوب باش و تو لباس پوشیدن دیگران دخالت نکن و در ضمن با دیدن موی این خانم هم تحریک نشو.یا چشماتو ببند.تو لج کن با مردم ببین جوابت چی میشه.این خانم هم مثل همهی ما خانواده داره.آدم باش و لباس پوشیدن دیگران رو قضاوت نکن
ناشناس

۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
آخه تو که میسوزی چرا زر میزنی اصلا این اشتباه جاهای دیگه چی فیلمای دیگه چی پاچه خوار آخرش میفهممی خون هزاران نوجوان و جوان و پیر و زن و مرد رو دستتون خدا اون دنیا تو جهنم بهتون می خنده فکر کردی داری راهو درست میری نه این همش دروغه همه ی این دولت از اسلام برای فساد استفاده کردن
حامد

۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
ناشناس جان تو درآمد پاساژگردی رو از کجا میدونی؟
یا خودت پاساژگردی یا همشیره گلت ?
یا خودت پاساژگردی یا همشیره گلت ?
حسین

۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
هر وقت آمریکا قانون انتخابات ریاست جمهوری شو به رفراندوم گذاشت بقیه کشورها هم قانون اساسی شونو برای بار دوم به رفراندوم میذارن
هادی

۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بزودی تمام دخترها و خانم های ایران بدون روسری تو خیابون و مدرسه ظاهر می شوند همین الان هم راحت بدون روسری می گردند
مریم

۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آریایی؟؟؟ چند درصد مردم این کشوریی که همیشه بهش تجاوز شده آریایی خالص هستن ... تاریخ ایرانو بخونید
ناشناس

۰۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مردم با این کارها دارن به ناکارآمدی دولت سیزدهم و تورمساعتی دهن کجی میکنن .
یا شایدم بازم برای گمراه کردن ذهن مردم از تورم و گرانی این مدل عکسها وایرال میشه
برای بی حجابی جواب دارن و هرگونه انگی میزنن و به این و اون کشور غربی ربطش میرن
ولی برای تورم چه جوابی دارن؟
یا شایدم بازم برای گمراه کردن ذهن مردم از تورم و گرانی این مدل عکسها وایرال میشه
برای بی حجابی جواب دارن و هرگونه انگی میزنن و به این و اون کشور غربی ربطش میرن
ولی برای تورم چه جوابی دارن؟
مریم

۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
هه اطلاعاتت مال عهد بوقه. الان کلاسای درس عمومی بیشترشون خلوتن. کلا با ده دوازده نفر هم کلاس تشکیل میشه ک معمولا همه حاضر نیستن و کمتر هم میشه
محمد

۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مسلمان واقعی اونه که توی آمریکا و اروپا، زنان برهنه میبینه اما مسلمانه
مومن بودن در جایی که زمینه گناه نباشه راحته. شیطان هزاران سال مومن به خدا بود چون شرایط گناه مهیا نبود
مومن بودن در جایی که زمینه گناه نباشه راحته. شیطان هزاران سال مومن به خدا بود چون شرایط گناه مهیا نبود
آزاده

۰۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این عکس واقعی هم نباشه یه پیام عالی داره. اینکه روحانیون محترم عادت کنند اگر خانمی روسری نداشت خودشان سرشان را بندازن پایین. شاید گذر آقایان به سوریه و لبنان و عراق و عربستان افتاد. اونجا هم کشورهای اسلامی هست ولی خیلی خانم ها روسری و پوشش مو ندارند میخواهند چکار کنند صبح تا شب غسل جنابت بگیرند!
ارش

۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
پس تو چرا سرکوب نشدی که اینجوری آزادانه تهمت میزنی؟ خودت حرف خودتو باطل کردی
رضا بیطرف

۰۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جناب عباسعلی کاملا مشخص و معلومه که اطلاعات کافی دارید و علوم به طور کامل به شما منتقل شده ...
بقول معروف خورده میداند ،نخورده چه میداند؟
بقول معروف خورده میداند ،نخورده چه میداند؟
محمد رضا

۰۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خجالت بکش اول خوب در مورد اسلام و احکام الهی تحقیق کن بعد مسخره کن ببین جای مسخره هست یا ن اتفاقا کسانی که حجاب ندارن فقط یه دستمال کاغذی بی ارزشی هستند برا مردان هرزه
مهدی

۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اونجا اگر ازش پرسیدن دینت چیه نمیگه من مسلمان هستم ولی تو ایران نگاه میکنن که نفعشونه در چیه اگر نفعشون تو اسلام باشه میگن مسلمان این که دیگه اسلام نیست اگر اعتقاد دارند که در دین اجباری نیست لطف کنند در آزمون ها و یا استخدامی ها نگویند دین اسلام
سید

۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جداً!!!! فرض کنید دولت هم نتواند بی حجاب ها را راهنمایی یا ارشاد کند !
روزی خواهد رسید که خدا همچنان این بی حجابها را مجازات کند که توبه کنند و حجاب خود را رعایت کنند ! این خانم ها با بلاهایی درگیر خواهند شد از جمله بلاها ....گرفتار در سیلاب ،افتادن در جدول آب و غوطه ور شدن و صدای کمک کمک ،عبور از خیابان و تصادف با موتور و خودرو سبک و سنگین ،افتادن در چاه ،افتادن از بالای ساختمان ،برخورد با قطار ،گرفتار در زلزله و زیر آوار وگرفتار در زیر رعد برق و تگرگ ، در کما رفتن ، فوت بعد از کما عده ای نجات ، مبتلا به بیماری های ناشناخته ، بچه دار نشدن عده ای و عده ای بچه های بیمار ، زنده ماندن یک عده و فوت در همان لحظه بعضی ها ،طلاق های دور از انتظار ،بد خلقی با خانواده ،این را بدانید هر چه گناه کنید خداوند هم به همانگونه ما را مجازات میکند حتی بیگناهان هم در این بلاها گرفتار میشوند چون آنها باید ارشاد می کردند اما نکردند و بیخیال از کنار آنها گذشتند ! خدا عاقبت ما را بخیر کند
روزی خواهد رسید که خدا همچنان این بی حجابها را مجازات کند که توبه کنند و حجاب خود را رعایت کنند ! این خانم ها با بلاهایی درگیر خواهند شد از جمله بلاها ....گرفتار در سیلاب ،افتادن در جدول آب و غوطه ور شدن و صدای کمک کمک ،عبور از خیابان و تصادف با موتور و خودرو سبک و سنگین ،افتادن در چاه ،افتادن از بالای ساختمان ،برخورد با قطار ،گرفتار در زلزله و زیر آوار وگرفتار در زیر رعد برق و تگرگ ، در کما رفتن ، فوت بعد از کما عده ای نجات ، مبتلا به بیماری های ناشناخته ، بچه دار نشدن عده ای و عده ای بچه های بیمار ، زنده ماندن یک عده و فوت در همان لحظه بعضی ها ،طلاق های دور از انتظار ،بد خلقی با خانواده ،این را بدانید هر چه گناه کنید خداوند هم به همانگونه ما را مجازات میکند حتی بیگناهان هم در این بلاها گرفتار میشوند چون آنها باید ارشاد می کردند اما نکردند و بیخیال از کنار آنها گذشتند ! خدا عاقبت ما را بخیر کند
ناشناس

۰۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حامدجون کسانی که لخت میان توپاساژ بخاطریکچیز می آیند.واسه تبلیغات ویاخودنمایی.البته باگرفتن پول.خب اسم اینکارچیه!درضمن کسی که مثل تو موافق اینکارهست همشیرش میادهمین جا .نه منه مخالف.عزتت کم
ناشناس

۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مینا خانم، خیلی راست میگی تو خودت پيش قدم باش و از خودت شروع کن، برو موهاتو کوتاه کن مدل پسرانه!!! البته یک عده ای ازپسراهم به خاطر اینکه با دخترا برابری کنن موهاشونو بلند کردن و از پشت سر بستند !!?
ناشناس

۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
با سلام..
حجاب دستور قرآن و خواست خداست..با کشف حجاب دستور خدارو زیر پا گذاشتی.عامل فساد و فحشا در جامعه خواهی شد و چه عاقبتی بدتر ازین.
اول روسری میره بعد شلوار بعد پیراهن بعد همه چی و این راه انتها نداره..
حجاب دستور قرآن و خواست خداست..با کشف حجاب دستور خدارو زیر پا گذاشتی.عامل فساد و فحشا در جامعه خواهی شد و چه عاقبتی بدتر ازین.
اول روسری میره بعد شلوار بعد پیراهن بعد همه چی و این راه انتها نداره..
مرتضی

۰۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سوال اینجاس کلاس علوم و معارف اسلامی هست این دختر بی حجاب تو این کلاس چکار میکنه ازادی که داری براچی اومدی این کلاس این کلاس یادت میده محجبه بشی راه راست بری ولی تو نمیخوای پس اونجا بودنش اشتباهه مشکل خود دخترس نه کلاس علوم و مرد معمم
ناشناس

۰۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
زر نزن در قرآن پوشش آمده هی زر بزن تا جونت بالا بیاد تو چی می فهمی ازدین
مهدیار

۰۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آزاده خانم مغزتو از لباس زیرت دربیار و یکم بجای افکار جنسی و تناسلی، به حنگ فرهنگی و هنجارهای مخدوش شده از ناحیه اقلیت هنجارشکن و غربزده فکر کن
اگه تحریک شدن با پشم بود، گوسفند از همتون بلوندتر و فرفری تره
اگه تحریک شدن با پشم بود، گوسفند از همتون بلوندتر و فرفری تره
ناشناس

۰۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
ناشناس خلاصه که شناخته میشی!! ?
پس که گفتی معیشت دست خودمونه و امنیت هم که دست اعتقاداته؟؟؟!! و فقط حجاب مربوط به جمهوری اسلامیه؟؟؟؟!!!??
پس اگر چیزای مهمی مثل امنیت و معیشت مردم ایران دست جمهوری اسلامی نیست، چرا تمام منابع وسرمایه مملکت و بیتالمالی که متعلق به کل مردم ایران هست فقط دست جمهوری اسلامیه؟؟؟ جمهوری اسلامی لطف کنه و پول نفت و گاز و پتروشیمی و خلاصه تمام درآمد کشور ما رو که متعلق به کل مردم هست رو بده به خود مردم ،مردم دیگه از جمهوری اسلامی چیزی نمیخوان!! نه اینکه تمام پول و سرمایه و بیتالمال رو یه عده دزد و اختلاس گر به جیب میزنند و به ریش مردم میخندد وبراشون بزرگتری هم میکنند، آره درست گفتی، معیشت مردم ایران به جمهوری اسلامی ربطی نداره اما معیشت مردم فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن با پول مردم ایران به جمهوری اسلامی ربط داره؟؟؟!!! هشتاد درصد مردم زندگیشان به سختی میگذره اما مسئولین جمهوری اسلامی به.......مشان هم نمی بینند؟!!! پس منتظر جواب مردم باشند.....
پس که گفتی معیشت دست خودمونه و امنیت هم که دست اعتقاداته؟؟؟!! و فقط حجاب مربوط به جمهوری اسلامیه؟؟؟؟!!!??
پس اگر چیزای مهمی مثل امنیت و معیشت مردم ایران دست جمهوری اسلامی نیست، چرا تمام منابع وسرمایه مملکت و بیتالمالی که متعلق به کل مردم ایران هست فقط دست جمهوری اسلامیه؟؟؟ جمهوری اسلامی لطف کنه و پول نفت و گاز و پتروشیمی و خلاصه تمام درآمد کشور ما رو که متعلق به کل مردم هست رو بده به خود مردم ،مردم دیگه از جمهوری اسلامی چیزی نمیخوان!! نه اینکه تمام پول و سرمایه و بیتالمال رو یه عده دزد و اختلاس گر به جیب میزنند و به ریش مردم میخندد وبراشون بزرگتری هم میکنند، آره درست گفتی، معیشت مردم ایران به جمهوری اسلامی ربطی نداره اما معیشت مردم فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و یمن با پول مردم ایران به جمهوری اسلامی ربط داره؟؟؟!!! هشتاد درصد مردم زندگیشان به سختی میگذره اما مسئولین جمهوری اسلامی به.......مشان هم نمی بینند؟!!! پس منتظر جواب مردم باشند.....
محمود

۰۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این کلیپ ساختگی محض است یه کلاسی و یک معممی و یه خانمی را جور کردن !!! طبق ضرب المثل "تا بگی خر نیستم صد من بارت کردن" این را به خورد افراد سطحی نگر می دهند
علی نجفی کانی

۰۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
وقتی مسئولین ذیربط ربط و نماینده گان مجلس بی خیال باشند و وزرا احساس مسئولیت نمیکنند البته که این دختر گستاخ میشود . آخه همان دانشگاه آیا برخورد قانونی کرده است ، مسیولین از چی میترسند. اگر عزیز شان را در جبهه وجنگ و اختشاشات از دست میدانند اینقدر بی خیال نمی بودند. مگر این گستاخان چند نفرند چرا قانونی تنبیه شان نمیکنید.
کوروش

۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تو آزاده نیستی اسیر یه مشت دلار که حاضری بخاطر اون یه کشور رو به گند بکشی
اگر غربی ها به فکر ایران بودن از علم و تکنولوژی خودشان میدادند وگرنه هرزگی که کاری ندارد حیوانات از انسانها جلوتر هستند در این زمینه ؟
اگر غربی ها به فکر ایران بودن از علم و تکنولوژی خودشان میدادند وگرنه هرزگی که کاری ندارد حیوانات از انسانها جلوتر هستند در این زمینه ؟
ف.م

۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کاش جامعه مون متوجه میشد که توی تله و بازی کثیف غربی ها گیر کردن و به راحتی حجاب و فرهنگ مون رو به غارت بردند... بحث تحریک نیست بحث ازدست دادن هویت مونه...
علی نجفی کانی

۰۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تعبیر شما اینکه خدا تنبیه شان میکند و ما تحمل کنیم. بسیار اشتباه است . پس نهی از منکر در اسلام بی چیست
ناشناس

۰۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بیا پایین بابا سرمون رفت، شما ها چقدر خوبین؟!! همش فقط نگران بهشت و جهنم ما مردم ایران هستین؟؟!! باور کنید که ما مردم ایران اصلا راضی به زحمات شما ها نيستيم جان شما ???
بابا یخورده هم به فکر خودتون و آخر عاقبت خودتون باشید!!????
بابا یخورده هم به فکر خودتون و آخر عاقبت خودتون باشید!!????
ناشناس

۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
من به شخصه از تو برای پاک کردن غذا استفاده می کنم چون اصن تو بودنت بی حجابی باید نیست بشی تا حجابت رو رعایت کرده باشی
امیرحسین

۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مثل اینکه شما دانشگاه نرفتی!
این کلاس اجباریه خودش که نرفته دکتر...
شما مهندسی هم که بخونی باید کلاس معارف رو پاس کنی. فکر کردی اومده طلبه شده که داره معارف میخونه؟
این کلاس اجباریه خودش که نرفته دکتر...
شما مهندسی هم که بخونی باید کلاس معارف رو پاس کنی. فکر کردی اومده طلبه شده که داره معارف میخونه؟
ناشناس

۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کاش مسئولین کشور متوجه میشدن که نیاز به تله دشمنان نیست!اگر خودشون کمتر دله دزدی میکردن و آینده جوانان رو تباه نمیکردن و جوانان امید به پیدا کردن مقام و شغل متناسب و در آمد کافی و تشکیل زندگی داشتن....این مشکلات بوجود نمیومد!!!!!!!
ناشناس

۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این عکس فتو شاپ ،
اگه دقت کنید می بینید که عکس دختر با عکس کلاس کمی ناهماهنگ
درواقع دختر رو از روی عکس دیگه بریدن گذاشتن روی این عکس
اگه دقت کنید می بینید که عکس دختر با عکس کلاس کمی ناهماهنگ
درواقع دختر رو از روی عکس دیگه بریدن گذاشتن روی این عکس
ناشناس

۰۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تو چه ربطی بین حجاب و کمربند ایمنی می بینی؟؟؟؟؟ نه خدایی یه ذره فکر کن؟؟ نمیدونم چرا اینقدر دوست دارید که به مردم نگاه از بالا داشته باشین و زور بگید؟؟؟ اصلا این کار ها با عقل و منطق جور در نمیاد، مگه اینکه هدفتون شوراندن و به خیابان کشاندن مردم کشور باشه برای بر اندازی حکومت؟؟ چرا که این کار الان هیچ نتیجهای جز این ندارد. وسلام
بهزاد

۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خوب تجربه غسل جنابت داری پدر تجربه بسوزه که خودت رو لو دادی دست به حمام ت شماره یک تو یک زنی درست صحبت کن که درست باهات صحبت بشه متخصص غسل جنابت خخخخخخ
بهزاد

۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تو هم زنهای خانواده ت رو بدون شال بیست سانتی که هیچ بدون پوشش ولباس بفرست بیرون تو فکر کردی که ضرر میکنه خودت و زنان خانواده ت والا برای مردان سوءاستفاده گر و مریض دهنی که لذت بخش البته اگر چیزی به نام ناموس برای امثالهم تو معنا داشته باشه جای تعجب مردی و از بی بندوباری و ولنگاری طرفداری میکنی درود و خسته نباشی به زنان خانواده ت
بهزاد

۰۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
شیر مادر و نان پدر حلال زنان اهل خونه ت همه شون رو بدون لباس بفرست بیرون مردها حالشون رو ببرند غیرت و ناموس رو خوردی یک لیوان آب هم روش
علی

۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آزاد آزاد و لخت و لخت و دور از قانون در حیات وحش زندگی کنید و هرگاه هم مورد سرقت و آزار حیوانات قوی تر از خودتان قرار گرفتید تن بدهید اما در یک جامعه مدنی همه باید به قوانین شرعی و اجتماعی آن احترام بگذارند
ناشناس

۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
یعنی اگه زنامون حیا نداشته باشن مردامون غیرت نداشته باشن مشکلات اقتصادی و دله دزدی حل میشه!!!!!!
ناشناس

۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خداوند لعنت کنه کسانی رو که با احکام خدا شاخ به شاخ میشن و روی خون شهدا اسکی میرن
خدابنده

۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
ساختگیه کلاس یک نفره مگه میشه یکم خرد بار خودت کن .. استقفر الله امان از جهالت روشن فکران.
ناشناس

۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تویی که مخالف این درسایی اصلا بیخود میکنی میری سرکلاس اجباری هم باشه خب تو نرو بهتر از اینه بیای بخونی و هیچیش متوجه نشی که اگه میشدی این پوششت نبود
خدابنده

۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تا افکار عده ای فقط و فقط به جنسیت ختم بشه و دیدن نقطه ای از بدن جنس مونث باعث اختلال در مغزش بشه و متمرکز بشه به این موضوع و فراموش کنه که مردم به چیزهای مهمتری در زندگی که نیاز جامعه ای هست که زیر بار فشار اقتصادی خورد شدن نمیفهمه که حجاب بیمهناست .. بکجا میریم واقعاً!؟ مردم را به آدرس غلط فرستادن ..
عباس

۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
طرف گردن به پایین کامل پوشیده است
ولی بهش میگیم بی حجاب
به زن لخت هم میگیم بی حجاب
باور کنید اون چندتا تار مو تاثیر وحشتناکی نداره و نخواهد داشت
ولی بهش میگیم بی حجاب
به زن لخت هم میگیم بی حجاب
باور کنید اون چندتا تار مو تاثیر وحشتناکی نداره و نخواهد داشت
عباس

۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حجاب فرهنگ ما بوده یا فرهنگ اعراب؟
اتفاقا این شما هستین که فرهنگ ایران و ایرانی رو پاک کردین و یادتون هم نمیاد
اتفاقا این شما هستین که فرهنگ ایران و ایرانی رو پاک کردین و یادتون هم نمیاد
حمیدرضا

۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
سلام صبح دوستان بخیر
کامنتهای بسبار جالب و منطقی رامشاهده کردم. دم همتون گرم.
ببینید عزیزان:
مقوله حجاب و پوشش زن از دید نامحرم یک فرمان الهی است و نمیتوان انراباتوجیهاتی آبکی مانند خب مردان نگاه نکنند و اینکه در خارج از کشور امری عادی است ودهها توجیه انرا نادیده گرفت.
در تمام ادیان الهی دستور خدا یکی است.
2ریشه پدیده زشت بیحجابی در دو بحث روانشناسی و سیاسی خلاصه میشود.
شک نکنید برای تسلط بر یک کشور و گرغتن قدرت دفاعی از جوانهای ان کشور ارتباط مستقیم با نابود کردن فرهنگ و غیرت و سلامت روح و روان انها دارد
اندلسی کردن کشورهای مسلمان و ترویج شراب و فحشا یک سیاست موفق و قدیمی است. و مقدمه ان بی حجابی و بی عفتی و نهایتا ایجاد فساد جنسی بین جوانان است. البته این بصورت تدریجی و مانند قورباغه اب پز اتفاق میافتد.
و متاسفاته این امر حتی در جوامع غربی نیز شایع و در اهداف سیاستمداران زر و زور کاربرد فراوانی داشته است.
از نظر روانشناسی کلا خانمها بویژه جوانها بصورت ذاتی تمایل به جلب نظر و توجه دیگران و از طرفی اشباع نیازهای غریزی و جنسی دارند که اگر این احساس و نیاز به بیراهه برود قطعا منجر به انحراف وناهنجاری های اجتماعی میگردد
ناگفته نماند تورم شدید و فشارهای اقتصادی جامعه در این امر بی اثر نیستند.
وقتی دختر یا پسری قادر به تشکیل خانواده نشوند طبیعتا بدنبال مسیرهای غیر اخلاقی خواهند بود و استمرار این امر خودبخود جوانها را به سمت تنوع طلبی و بی حجابی و.... میکشاند.
در خصوص این عکس کاملا مونتاژ بودن آن مشهوده گرچه در لین عکس کلی پیام نهفته است. خداوند خودش به داد ما برسه. روز خوش
کامنتهای بسبار جالب و منطقی رامشاهده کردم. دم همتون گرم.
ببینید عزیزان:
مقوله حجاب و پوشش زن از دید نامحرم یک فرمان الهی است و نمیتوان انراباتوجیهاتی آبکی مانند خب مردان نگاه نکنند و اینکه در خارج از کشور امری عادی است ودهها توجیه انرا نادیده گرفت.
در تمام ادیان الهی دستور خدا یکی است.
2ریشه پدیده زشت بیحجابی در دو بحث روانشناسی و سیاسی خلاصه میشود.
شک نکنید برای تسلط بر یک کشور و گرغتن قدرت دفاعی از جوانهای ان کشور ارتباط مستقیم با نابود کردن فرهنگ و غیرت و سلامت روح و روان انها دارد
اندلسی کردن کشورهای مسلمان و ترویج شراب و فحشا یک سیاست موفق و قدیمی است. و مقدمه ان بی حجابی و بی عفتی و نهایتا ایجاد فساد جنسی بین جوانان است. البته این بصورت تدریجی و مانند قورباغه اب پز اتفاق میافتد.
و متاسفاته این امر حتی در جوامع غربی نیز شایع و در اهداف سیاستمداران زر و زور کاربرد فراوانی داشته است.
از نظر روانشناسی کلا خانمها بویژه جوانها بصورت ذاتی تمایل به جلب نظر و توجه دیگران و از طرفی اشباع نیازهای غریزی و جنسی دارند که اگر این احساس و نیاز به بیراهه برود قطعا منجر به انحراف وناهنجاری های اجتماعی میگردد
ناگفته نماند تورم شدید و فشارهای اقتصادی جامعه در این امر بی اثر نیستند.
وقتی دختر یا پسری قادر به تشکیل خانواده نشوند طبیعتا بدنبال مسیرهای غیر اخلاقی خواهند بود و استمرار این امر خودبخود جوانها را به سمت تنوع طلبی و بی حجابی و.... میکشاند.
در خصوص این عکس کاملا مونتاژ بودن آن مشهوده گرچه در لین عکس کلی پیام نهفته است. خداوند خودش به داد ما برسه. روز خوش
سجاد

۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
چرا همش از غرب شکایت دارید،ما این فرهنگ حجابمون از روسیه و چین الگو برداری کردیم
ناشناس

۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگر این عکس واقعی هست که درود به شرف و شجاعت این خانم . من خودم دهه هشتادی هستم و این حرف رو میزنم:هدف آزادی خواهان لخت شدن نیست...بلکه آزادی بیان و افکار بدون مجازات هست. تمام خانم ها و آقایونی که از انقلاب آزادی حمایت میکنن به جرعت میگم شجاع ترین افراد هستند. چون ، اختلاس. دزدی . تورم . جنایت . زندان . و....... نمیخوان. کمی فکر کنیم و انقلاب کنیم.
احمد میرزاده

۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بی حجاب اومده اوکی از ورودی و حراست رد شده میگیم اونجا حجاب داشته بعد گذاشته تو کیفش اومده تو کلاس بی حجاب شده زرت استاد گفته تو بیا توضیح بده که دستمو بزارم رو پیشونیم نه استاد معلومه نه دختر نه دانشگاه معلوم نیست هدف چیه از این عکس شاید خیلی چیزا شایدم هیچی
ناشناس

۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دوست عزیز تقریبا میلیارد ها تومن از سرمایه کشور صرف خرید اسلحه و گازاشکآور شده. شما به این ها نمیگید هزینه؟
علی

۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دیلی فوتبال عزیز واسه جذب مخاطب به هم وطن های خودت خیانت نکن
آخوند اگه آزادی ملت رو نمیتونه تحمل کنه از این کشور برداره بره
اندکی فکر سپس تایپ...
آخوند اگه آزادی ملت رو نمیتونه تحمل کنه از این کشور برداره بره
اندکی فکر سپس تایپ...
امید جلالی

۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
با بی حجابی مخالف صد درصدم ولی حجاب داشتن روسری نیست.
حجاب حفظ سایر اعضای بدنه
اخه روسری مو رو پنهان میکنه همین. روسری باشه بقیه بدن بیرون افتاده باشه این قابل قبوله؟
مادر بزرگ من خدا رحمتش کنه زمان انقلاب هفتاد وپنج سالش بود
صد سال عمر کرد
اگه مهمون میامد سرزده وروسری سرش نبود طفلک دامن بلندشو میکشید روسرش
موهاشو پنهان میکرد
نمیدونست که بقیه را برباد داده!!!
دایی من هم میخواست لج بابام رو در بیاره
ادای مادر بزرگمو در میاورد دامن میپوشید میکشید روسرش وهمه میخندیدن
خلاصه بگم مو حجاب نیست
و حساس شدن روی روسری والله نتیجه منفی میدهد و از لحاظ روحی وروانی هم
اثر نامطلوب دارد
حجاب والله پوشاندن بقیه بدنه
مو را پنهان کردن حجاب نیست
مشکل را اساسی حل کنید
کار علمی وفرهنگیست با بگیر وببند وتوقیف بیست روزه ماشین و..راه حل نیست انوقت ناچارا باهمان وضع درخیابان میایستند وهزاران ماشین پشت سرهم برای سوار کردن وی رقابت دعوا ایجاد ترافیک وبی نظمی نا تمام و...پیش میاید
همه دشمنان را شاد و زبانشان را دراز مورد تمسخر بیگانگان قرار میگیریم ..
حجاب حفظ سایر اعضای بدنه
اخه روسری مو رو پنهان میکنه همین. روسری باشه بقیه بدن بیرون افتاده باشه این قابل قبوله؟
مادر بزرگ من خدا رحمتش کنه زمان انقلاب هفتاد وپنج سالش بود
صد سال عمر کرد
اگه مهمون میامد سرزده وروسری سرش نبود طفلک دامن بلندشو میکشید روسرش
موهاشو پنهان میکرد
نمیدونست که بقیه را برباد داده!!!
دایی من هم میخواست لج بابام رو در بیاره
ادای مادر بزرگمو در میاورد دامن میپوشید میکشید روسرش وهمه میخندیدن
خلاصه بگم مو حجاب نیست
و حساس شدن روی روسری والله نتیجه منفی میدهد و از لحاظ روحی وروانی هم
اثر نامطلوب دارد
حجاب والله پوشاندن بقیه بدنه
مو را پنهان کردن حجاب نیست
مشکل را اساسی حل کنید
کار علمی وفرهنگیست با بگیر وببند وتوقیف بیست روزه ماشین و..راه حل نیست انوقت ناچارا باهمان وضع درخیابان میایستند وهزاران ماشین پشت سرهم برای سوار کردن وی رقابت دعوا ایجاد ترافیک وبی نظمی نا تمام و...پیش میاید
همه دشمنان را شاد و زبانشان را دراز مورد تمسخر بیگانگان قرار میگیریم ..
میلاد ال داود

۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
حاج اقا اذیت شد حاج اقا این دخترا ن اهل زندگی ن بلدن زندگی جمع کنن ن بلدن شوهر مدیریت کنن فقط بلدن قیافه شون ارایش کنن همین دیگه خاصیتی ندارن زن باید محکم باوقار باشه که مرد ادم بشه وگرنه لوس بازی عزیزم گفتن فایده نداره
سیروس

۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
راه راست دردین واسلام نیست ژاپن دینومذهب نداره هزاربرابر ازمسلمانان باشرفتر انسانترومهربانترو...هستن پس حرفت کلااشتباه وتعصب کورکورانه هست
ناشناس

۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
تو به ناموس بقیه کار نداشته باش
خودش دوست داره دستمال باشه اصلا
به من و شما چه مربوط
چرا وقتی مسئولش اختلاص کرد زبون نداشتی حرف بزنی
شما که نگران آینده دختر پسرایی
زبونتو جلوی اقتصاد شکست خورده دراز کن عمو
خودش دوست داره دستمال باشه اصلا
به من و شما چه مربوط
چرا وقتی مسئولش اختلاص کرد زبون نداشتی حرف بزنی
شما که نگران آینده دختر پسرایی
زبونتو جلوی اقتصاد شکست خورده دراز کن عمو
جاوید

۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خجالت بکش جانم شما با این منطق آبروی اسلام رو میبری مسلمون واقعی باید عفت کلام داشته باشه.
جاوید

۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
کاملا درسته .مثل تمام این بی حجابهای کشورهای دیگه که دارن عذاب میکشن و آرزوی یک روز زندگی در ایران رو دارن. خدا به شما عقل و فهم بده
جاوید

۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
پروفسور شما میفرمایید که در لبنان و سوریه و امارات و تمام کشورهای اسلامی به جز ایران زنان دارن لخت تو خیابون راه میرن. یک کم فکر کنی بعد نطق کنی بهتر نیست ؟
رضا

۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
هویت واقعی ایران اسلامی رو زمان قاجار باید جستجو کنیم زمانی که غربی ها کمتر دخالت می کردن .
ناشناس

۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
فعلا که اینجا ایرانه و حجاب هم قانون خدا و هم قانون کشوره و خانم ها باید قانون حجاب رو رعایت کنن. حالا اگه آقایون خواستن برن سوریه باز صحبت میکنیم. حیف که خانم های مکشفه نمیدونن دارن به خودشون ظلم میکنن
تیزبین

۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بله دیگه...
ملت سرشون رو بندازن پایین تا امثال شما که در کشورهای دیگه صبح تا شب *** جولان بدن
تو داری *** میکنی ملت سرشون رو بندازن پایین
تو داری ادای دنباله روی کارگرای جنسی رو میکنی ما سرمون رو بندازیم پایین؟؟
تو باید شرمنده باشی تو ضد فرهنگی تو باید سرت پایین باشه که جلوی نفس وامونده ات رو نمیتونی بگیری
ملت سرشون رو بندازن پایین تا امثال شما که در کشورهای دیگه صبح تا شب *** جولان بدن
تو داری *** میکنی ملت سرشون رو بندازن پایین
تو داری ادای دنباله روی کارگرای جنسی رو میکنی ما سرمون رو بندازیم پایین؟؟
تو باید شرمنده باشی تو ضد فرهنگی تو باید سرت پایین باشه که جلوی نفس وامونده ات رو نمیتونی بگیری
صدیقه

۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
یعنی الان با این کارا مشکلات حل شدن وشغل هم پیدا شد....مشکل از ریشه باید حل بشه جامعه مشکلات مهمتری داره یه عده برا هرج ومرج بازی های خودشون از زنا سواستفاده میکنن وگرنه مشکل ججاب نیست
مرتضی

۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اونی که داره اشتباه میزنه شما هستید باور کنید که شما هستید واقعاً کجای دین و کتابش این تعریف رو از حجاب داره و داشته که شما اون رو تحریف میکنید
ناشناس

۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مسیله دزدی ووونیست که درهرکشوری هست امامسیله احتکاراحتکاراحتکار،دروغ دروغ دروغ باعث تمام بدبختیهاست کدام کشورجهان هرشش ماه ۴۰تا۵۰درصدتورم دا ردکدام کشورجهان ارزش پولش تا۹۹ده برابرواز۱۴۰۰تا۱۴۰۱دوبرابرتوسط نفربعدی یعتی از۹۷تا۱۴۰۱ارزش پول ملی 20برابربی ارزش شدوتورم ۲۰۰۰درصدایجادشد.دردملت اینهاست ظلم بیدادمیکندنزول معناندارد،وا قعاافتضاح هست یعنی اگرسال ۹۷مبلغ ۱۰۰ میلیون باسود۲۰درصددربانک میگذاشتیدامر وزشده بود۲۰۰میلیون،امااگریک خانه میفرو ختیدیامیخریدیدمیشد۲میلیازدتومان یاچو ن من اواره میشدیدواپارتمان ۲۰۰میلیونی که بخاطرنیازیکماهه فروختم وبعدبانکها شکستندوبنزین گران شدو۲۰۰میلیون شد ۸۰۰میلیون و۲میلیاردسال ۱۴۰۰بعدابرام ریقو دروعگوی لجن نجس امدومبلغ۲میلیاردشد ۴ میلیاردتومان،،،،وبرای ابدکپرنشین بایدشد چون حکومت بااین رفتارش نهایت ظلم و جوربرمردم زحمتکش روامیدارد
متفکر

۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
چقد نادان هستید! اگر آنجا دانشگاه باشه قطعا حراست هم داره! این خبر ساختگی هستش صددرصد حالا یا از طرف جبهه ی ضد یا از طرف خود حامیان به هر حال اگه عقل به کار بگیرید میفهمید نباید هر اراجیفی رو باور کنید!
ناشناس

۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
یه مشت عرزشی بوگندوی هیز دائم التحریک حداقلی شدن تصمیم گیرنده برای یه ملت، جیره خورا ترسیدید جیرتون به خطر بیوفته ؟?
مهدی کیان

۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آفرین دقیقاً این ساختگی و اگر نبود امکان نداره یه دانشجوی دختر و یک استاد تو کلاس! چون اگه درس معارف باش این درس عمومی و مال کل رشته ها هستش و معمولا کلاسای عمومی از تخصصی بیشتر دانشجو داره چطور اینجا کل صندلی ها خالیه و فقط یه دانشجو هست؟ پس فک میکنم منطقی به نظر میاد حدسم، حالا نظرات دوستان محترم.?
علی

۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
متحجران سنت گرا حمایت دشمنان را دارند چون دشمن فهمیده با حماقت انها اهدافش محقق خواد شد دیگر نیازی نیست در جنگ رو در رو هزینه کند
سالار

۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جالب اینجاست که خانمای ایرانی اونجا که به نفعشون باشه میگن مسلمانیم و اونجا که اسلام براشون دست و پا گیر باشه میگن زن زندگی آزادی.به شترمرغ گفتن تخم بذار،گفت من شترم،گفتن پس بار ببر،گفت من مرغم.چطور مثلا موقع عقد ، مهریه و شیربها و نفقه حق زنه و قوانین اسلامی باید بدون چون و چرا اجرا بشه ولی نوبت به حجاب و چندهمسری مردان که میرسه،اسلام بده؟برابری حقوق زن و مرد تو ایران فقط اونجاش شغل پشت میز نشینی برای خانماست و کارگری فقط برای آقایون.خانمای ایرانی اگه حتی تو صف نونوایی هم مجبورشون کنی به نوبت وایسن،اعتراض میکنن.مخارج خونه هم که فقط مرد باید بده.شعارشون هم یه جوک مزخرفه،زن زندگی آزادی یعنی خانما برن حالشو ببرن.بعد میگه مرد میهن آبادی،یعنی خرحمالی هاش هم برای مردا.اینم از برابری حقوق زن و مردشون.اما درباره دانشگاه...تو همون کشوری که مریم نمازی جلوی اون جمعیت لخت مادرزاد شد ، جرات داری به عنوان دانشجو پوششت مناسب نباشه تو دانشگاه.یه جوری از کسب علم محرومت میکنن که به غارنشینی رو بیاری.
فریاد

۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
درتمام کشورهای مسلمان حتی عربستان که محل ظهوراسلام هست نوع پوشش برای زنان ازاده هرجا ومکانی که بس حجابی وجود داره
به منزله فساد وفحشا نیست بکار بردن چنین عبارتی توهین به زنان سرزمینمان محسوب میشه .کمی دراین مورد فکر کنید وچنین ادبیاتی رو درمورد زنان هم وطن بکار نگیرید
اغلب زنان درسوریه. عراق.عربستان وسایر کشورهای مسلمان حجاب ندارند بنظرشما همه فاسد هستند؟
به منزله فساد وفحشا نیست بکار بردن چنین عبارتی توهین به زنان سرزمینمان محسوب میشه .کمی دراین مورد فکر کنید وچنین ادبیاتی رو درمورد زنان هم وطن بکار نگیرید
اغلب زنان درسوریه. عراق.عربستان وسایر کشورهای مسلمان حجاب ندارند بنظرشما همه فاسد هستند؟
مهمان

۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگه قرار بود تمام اینارو بندازن بیرون که فقط شما اخوندا میموندین توی ایران..:)
علیرصا

۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
عجب کلاسی!!یک دانشجو با استاد و بقیه صندلی ها خالی!!یا تصویر کامل نیست یا ساختگی و جعلیه!!در اصل خبر هم باید شک کرد!!
فرشید

۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
وای بدبخت شدیم .خشک سالی میاد.دیگه چطوری با اسم خدا کلاه سر مردم بزاریم.نقشه بعدی حکومت ورزشگاه رفتن زنها و... .چرا رگ غیرت انقلابی ها واسه نزول خوری بانک ها نمیزنه بیرون ؟؟؟؟
مهدی

۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
من تا حالا ندیدم تو کلاس دانشگاهی ردیف جلو خالی باشه حالا نه دختره چهرش مشخصه نه اون مثلا استاد یهو تو این پوزیشن قرار گرفتن طرف ازشون عکس گرفته، نه باز طرح جدیده؟ میخان بگن چرا لخت نمیکنید تو دانشگاه ببینید انجام دادن چیزیم نشده اونم جلو معمم اینو برید سرچ کنید امریکا میخای بری دانشگاه حق نداری هر لباسی و بپوشی ارایش کنی حتی مدل مو طرف باید با قانون اون دانشگاه بخونه اونجا میری درس بخونی نه این..... دراری امریکن پای زیاد نگاه کردین فک کنم
ارمان

۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خیر، مشکلی که حل نمیشه هیچ تنش در جامعه هم ایجاد میشه و مردم به جون هم می افتند .تازه این طوری اون هختلاص گره هم با خیال راحت به فساد و اختلاصش میرسه. فکر کنم همه فیلم شدن. همه رو اوسکول کردن
پریسا

۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خوبه که انقدر حال داشتی بنویسی ولی حیف که با حیا بودن به حجاب داشتن نیست به دله به اینه که دلت بسوزه و دلت نیاد یه پسر کوچولو مظلوم رو بکشی دلت انقدر بزرگ باشه که حتی اگه دیدی یه زن حجابش کامل نبود به خاطر حجاب یه روسری که نگذاشته نکشیش... چه فایده چادری که زیرش صدتا هرزه و اشغال باشن حجاب ملاک با حیا و عفت داشتن نیست. بعدشم اگه کسی بی حجاب باشه از تو چیزی کم نمیشه تو می خوای حجاب داشته باش می خوای نه ? عجب گیری کردیم شاید یکی می خواد بره جهنم اخه تو رو سننه
ناشناس

۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
آنها یی که رگ غیرتشون متورم شد اگه دزدیهای امثال خاوری وفساد لواسون بنام کن ، فولاد مس، تامین اجتماعی ،پتروشیمی، بنیاد ،وووو...... دیدن و اونموقع هم رگشون متورم شده حرفی نیست ولی اگه اونوقت خفه خون گرفتین الان زبون باز کردین ، خیلی گوه خوردین ، بازم خفه شید، دیلی فوتبال چرند پرداز هم برو به فوتبال ت برس
ناشناس

۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اتفاقا لخت شدن هست دیگه داریم به چشم میبینیم اینا نه اقتصاد براشون مهم ووضعیت مردم ومملکت فقط به فکر راحتی وآزادی اونم از نظر پوشش الان ودرآینده خدامیدونه
سارینا

۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خاک تو سر کسی که معلم مطالعات و تاریخ تو بوده ... کدوم حجاب؟ ایران اصلا حجاب نداشت زمان هخامنشیان ، ماد ها و اینا عرب ها حمله کردند و دین ما اسلام شد . آره خب شاید نخوندی ولی ما یه موقع با ارزشمند ترین پول رو در جهان داشتیم در زمان داریوش ... جون جدت یکم تاریخ بخون
آرمیتا

۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگه دانشگاه رفته بودن که مغز هاشون پوسیده نبود اینا تا ششم خوندن ? که انشالله بعدا رئیس جمهوری چیزی بشن
آیسا

۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
خطاب به دیوثها و فاحشه ها که تا حرفی میشه میپرن جلو میگن باید فلان اختلاسگر رو بگیرید و...اولا اقتصاد چه ربطی به پوشش داره یعنی زنها لخت بگردن مشکل شما حل میشه.ثانیا این دزدا که پول مملکت رو جارو میکنن بخاطر بی دینی و بی خدایی دزد شدن اگه مادر درستی داشتن دزد نمیشدن.وانگهی این دزدا همشون به سبک غربیا زندگی میکنن و غایتشون غربی زندگی کردنه وگرنه دین میگه قانع باش و اگر داشتی کمک کن.دیوثا بدونن زنای لخت فقط بلدن دزد پرورش بدن زنای لخت وطن فروش پرورش میدن
سجاد

۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگه اینجوری که شما میگی برای جذب مخاطب پس بیشتر مخاطبان ایرانی حامی انقلاب هستن
ناشناس

۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
بنظرم بهتر بود مسئولین بجای اینکه در خیابان ها جلوی کشف حجاب را بگیرند اول باید مکان های آموزشی،پرورشی ، ادراری ، شرکتی و...... را بگیرند.
مسئولین کم خرد همه مارا شرمسار کرده اند کی میخواهند اقدام مهمی در این باره بکنند؟!
کسانی که زن با شرف میگویند باید بگویند شیخ با شرف که این سطح وقاحت را تحمل میکند.(قهرمان زن شما حتی چهره هم ندارد)
و بهتر است بدانید اکثر بی حجاب ها مربوط به مناطق لاکچری هستن نه مناطق محروم
مسئولین کم خرد همه مارا شرمسار کرده اند کی میخواهند اقدام مهمی در این باره بکنند؟!
کسانی که زن با شرف میگویند باید بگویند شیخ با شرف که این سطح وقاحت را تحمل میکند.(قهرمان زن شما حتی چهره هم ندارد)
و بهتر است بدانید اکثر بی حجاب ها مربوط به مناطق لاکچری هستن نه مناطق محروم
ناشناس

۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
ما همه حامی انقلاب اسلامی هستیم
اگه قرار به برداشتن روسری باشه توی همین انقلاب اسلامی روسری از سر برمیداریم
اگه قرار به برداشتن روسری باشه توی همین انقلاب اسلامی روسری از سر برمیداریم
والی

۱۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
انتشار چنین عکس هایی ولو در اینستاگرام
زمینه سازی برای بگیر و به بند برای بدحجابها در روزهای آتی میباشد چنین عکسی را هر حسنقلی خانی میتونه ادید کنه
زمینه سازی برای بگیر و به بند برای بدحجابها در روزهای آتی میباشد چنین عکسی را هر حسنقلی خانی میتونه ادید کنه
روح اله بیرانوند

۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
این عکس معلومه ساختگیه باقی دانشجوها رفتن اردو که حاجآقا بااین دخترتنهاست عکاس کیه کارمندتبلیغات اسلامی
روح اله بیرانوند

۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
ماازحوا لخت تر که نداشتیم همه اولاد اون وطن فروشیم توجنگ شهدای ارمنی ویهودی هم داشتیم که به حجاب اعتقاد ندارند آکرمن آدم باشم نگاه هوسدار نکنم لخت برگرده یه خرماده دیدی مهم نیست وسلام
مدافع انقلاب

۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
به جز این دانشجو بی حجاب ، و این استاد و کسی که عکس میگیره داخل کلاس کسی نیست ، همه می دانند که کلاس عمومی همیشه شلوغ هست چون همه رشته ها بصورت مشترک بر می دارند ، مگه دانشجوی دیگه نبود که استاد این بی حجاب بیاره پای تخته
پریسا

۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دقیقا همینه انقدر حجاب حجاب حجاب که چی، مشکل اینه اینا عرضه مدیریت ندارن اینا نمیتونن تورم رو بیارن پایین ولی با یه ون و چند تا *** خوب میتونن به اصطلاح کشور رو از بی حجابی پاک کنند
کسایی هم که پیرو این حکومتن یا واقعا نمیفهمن یا این حکومت خوب شکمشون رو سیر میکنه که واسه زندگی چیزی کم ندارن البته پرستو های نظام هم که تو دادن حرف اول رو میزنند??
کسایی هم که پیرو این حکومتن یا واقعا نمیفهمن یا این حکومت خوب شکمشون رو سیر میکنه که واسه زندگی چیزی کم ندارن البته پرستو های نظام هم که تو دادن حرف اول رو میزنند??
آریا

۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
پرستوی نظام باشه بهتر از اینکه سگ کاسه لیس غرب باشه.دمت رو تکون بده تا استخوون بهت بدم وطنفروش خائن.فقط دنبال هرزگی و فسادید.اگه هرزگی توی خانواده خودتون عادیه،برای ملت ایران عادی نیست،طوطی ایران اینترنشیونال??
آریا

۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
به به به این طرز فکر و سواد بالا!!.زمان حوا خدابیامرز،دختر و پسر حوا و آدم برای گسترش نسل آدم باهم ازدواج کردند.پس الان هم شما به تبعیت از حوا،با آبجیت ازدواج کن و بچه دار بشید.یهودیها هزارتا غلط دیگه میکنند ما باید از اونها تبعیت کنیم. درضمن مگه دخترهای یهودی و مسیحی در جبهه بودند!!!؟تا اونجا که من میدونم چندتا پرستار مسیحی زن در جبهه خدمت میکردند اونهم با حجاب کامل اسلامی،نه لخت.مطمئنم تو یکی از طوطی های بی مغز ایران اینتر نشیونالت بدبخت?
ناشناس

۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
جناب باغیرت وامثال ایشون..
آقایون تندروی افراطی که مردم رو از دین زده کردید...احترام مردم به دین رو پایین آوردین..
اگه فیلم پایین رو دیدی و گریه ات نگرفت دیگه هیچ جا حرف نزن چون باید به عقل و انسانیتت شک کنی!!
آره پوشش مشکل هست(به هر حال آزادی هم یه حدی داره..ما اصن ایرانی ایم فرهنگ و پوشش خودمون رو داریم باید این فرهنگ هزاران ساله خودمون رو داشته باشیم و فراموش نشه) اما این یکی از هزاران مشکل جامعه س!!!
واینکه حجاب توی این عکس هم هیچ مشکلی نداره فقط روسری نداره.!
اصن هر طوری هم باشه برادران با ایمان مگه نمیتونن خودشون رو کنترل کنن!؟ خب نگاه نکنن..چطوری خارج میرن و اونجا مشکل نداره یا حتی مراجع میگن خانم های با ایمانی که خارج میرن میتونن حجاب رو رعایت نکنن؟!!
و این رو هم بدون که یک بیمار به تمام معنا میتونه فقط به یکی از این مشکلات توجه کنه...!!!
آدم هر مشکلی خودش داشته باشه فقط اونو می بینه مثلا تو از زن مسائل جنسی و غیر اخلاقی و پوشش زوری و گناه می بینی...
ولی من از زن مادری که جامعه آینده رو تربیت میکنه می بینم،،شرم و حیا می بینم،،مهربونی و ضعف زیبای زنانه می بینم،،آزادی می بینم،، آزادی می بینم،،آزادی می بینم...
آقایون تندروی افراطی که مردم رو از دین زده کردید...احترام مردم به دین رو پایین آوردین..
اگه فیلم پایین رو دیدی و گریه ات نگرفت دیگه هیچ جا حرف نزن چون باید به عقل و انسانیتت شک کنی!!
آره پوشش مشکل هست(به هر حال آزادی هم یه حدی داره..ما اصن ایرانی ایم فرهنگ و پوشش خودمون رو داریم باید این فرهنگ هزاران ساله خودمون رو داشته باشیم و فراموش نشه) اما این یکی از هزاران مشکل جامعه س!!!
واینکه حجاب توی این عکس هم هیچ مشکلی نداره فقط روسری نداره.!
اصن هر طوری هم باشه برادران با ایمان مگه نمیتونن خودشون رو کنترل کنن!؟ خب نگاه نکنن..چطوری خارج میرن و اونجا مشکل نداره یا حتی مراجع میگن خانم های با ایمانی که خارج میرن میتونن حجاب رو رعایت نکنن؟!!
و این رو هم بدون که یک بیمار به تمام معنا میتونه فقط به یکی از این مشکلات توجه کنه...!!!
آدم هر مشکلی خودش داشته باشه فقط اونو می بینه مثلا تو از زن مسائل جنسی و غیر اخلاقی و پوشش زوری و گناه می بینی...
ولی من از زن مادری که جامعه آینده رو تربیت میکنه می بینم،،شرم و حیا می بینم،،مهربونی و ضعف زیبای زنانه می بینم،،آزادی می بینم،، آزادی می بینم،،آزادی می بینم...
ناشناس

۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
شما نه منطق داری و نه تربیت
فقط یه چیزایی تو گوشت خوندن که داری همین جوری ول میکنی و نمیدونی چی میگی. اصن نمیدونی کدومشو باید بگی، کدومو نگی، کدومو اول بگی یا آخر.
یه بار چیزی که نوشتی رو بخون ولی این بار -فکر کن-
تا وقتی که خودت برای خودت فکر نکردی بهتره صحبت نکنی...
فقط یه چیزایی تو گوشت خوندن که داری همین جوری ول میکنی و نمیدونی چی میگی. اصن نمیدونی کدومشو باید بگی، کدومو نگی، کدومو اول بگی یا آخر.
یه بار چیزی که نوشتی رو بخون ولی این بار -فکر کن-
تا وقتی که خودت برای خودت فکر نکردی بهتره صحبت نکنی...
ناشناس

۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
شما که با حیا هستید چرا گونه ای صحبت می کنید که گویا فرزندانی بی ادب و حرامخور و جانی دارید
ناشناس

۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اگر در ایران زندگی می کنید این گونه صحبت کردن فقط لایق یک احمق هست و لطفا توجه با توجه به تبعیضی که بین زن و مرد در ایران و به اسم اسلام قائل میشه هم داشته باشید چرا باید دیه زن نصف مرد و با امضای ۲ زن با یک مرد برابری بکنه
لطفا با آگاهی کامل سخن بگوییم
لطفا با آگاهی کامل سخن بگوییم
ناشناس

۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
درود بر شما..
این مسئله یک موضوع ساختگی برای منحرف کردن ذهن جامعه به این سو و نادیده گرفتن مشکلات بزرگ است که متاسفانه این بین خانم ها مورد سو استفاده قرار گرفتن و این رو هم بگم زن ایرانی با وقار تر از اینی هست که میبینیم(نه این که چادری و حجاب کامل داره، بلکه میدونه آزادی رو تا کجا باید داشته باشه که شأنش حفظ بشه). این نوع پوشش های مورد بحث صرفا سیاسی یا اینکه حتی میتونه سلیقه باشه، که به دوّمی احترام میزاریم ولی مورد اول رو که یکسری خارجی و داخلی به خاطر منافعشون زن ایرانی رو وارد بازی سیاسی میکنن رو اصلا نمی پذیریم.!
این مسئله یک موضوع ساختگی برای منحرف کردن ذهن جامعه به این سو و نادیده گرفتن مشکلات بزرگ است که متاسفانه این بین خانم ها مورد سو استفاده قرار گرفتن و این رو هم بگم زن ایرانی با وقار تر از اینی هست که میبینیم(نه این که چادری و حجاب کامل داره، بلکه میدونه آزادی رو تا کجا باید داشته باشه که شأنش حفظ بشه). این نوع پوشش های مورد بحث صرفا سیاسی یا اینکه حتی میتونه سلیقه باشه، که به دوّمی احترام میزاریم ولی مورد اول رو که یکسری خارجی و داخلی به خاطر منافعشون زن ایرانی رو وارد بازی سیاسی میکنن رو اصلا نمی پذیریم.!
سیدمصطفی موسوی

۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دیلی فوتبال گرفتی ما را این که بیشتر یه چیز ساختگی به نطر میاد حاجی هم صورتش پایین گرفته سوتی نده???????
ملودی

۲۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
عکسه هم فتوشاپه ولی بعضیا باور کردن دیلی فوتبال هم جز به جون هم انداختن مردم هنر دیگه ای نداره کلاً برای جذب مخاطب اینکارها رو میکنه واقعاً یه تصمیم اساسی گرفتم که دیگه هیچکدوم از خبرای این سایت رو نبینم
حدیث فقیه نسب

۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
دقیقا هیچکی نیس
یه عمامه خریدن خرحی نداره مردمو خر فرض کردن
یه عمامه خریدن خرحی نداره مردمو خر فرض کردن
آرش

۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
برای هزارمین بار لختی با بی حجابی فرق داره برای هزارمین بار حجاب همه جا آزاده برای هزارمین بار حجاب هر کس به خودش مربوطه تو اون سرت فرو کن و با خودت تکرار کن تا ملکه ذهنت بشه
رضا

۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
اصلشم همینه هرکی هرجور که دوستداره زندگی کنه به کسی مربوط نیست ولی افسوس که یسریا حرف زور میزنن
رضا

۲۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
هرکس هرجور دوستداره میتونه بپوشه بخوره بچرخه ،فقط به کسی ازار و اسیب نرسونه چرا حرف زور میزنی شما اخه
ناشناس

۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
مشگل شما عقده ای ها همینه دیگه فقط دوستدارید همه به زور زندگی کنن
ناشناس

۰۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
این ساختگیه ولی اگه هم ساختگی نبود میگفتم ایول به این دختر اینا هستن که آزادی رو به این کشور میارن??????????
#زن زندگی آزادی
#زن زندگی آزادی
ارغوان تتلیتی

۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
کلاسشون بس دو نفرس????
این که تابلوعه ساختگی هست پس بقیه دانشجو ها کجا تشریف دارن؟؟؟!!!!
این که تابلوعه ساختگی هست پس بقیه دانشجو ها کجا تشریف دارن؟؟؟!!!!
ارغوان تتلیتی

۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تو که کاملا معلومه ضد زنی ،چند همسری میخوای؟؟ اخی بچم ،دلت میخواد مخارج خونه با زن باشه و تورو زنهای مختلفت بادت بزنن?
مثال شتر مرغم برا هم جنس خودت بزن، معلومه زنای دور و اطرافت بد حالتو گرفتنا????
مثال شتر مرغم برا هم جنس خودت بزن، معلومه زنای دور و اطرافت بد حالتو گرفتنا????
ارغوان تتلیتی

۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
حالا شمام لازم نیس به خودت فشار بیاری و خونه کثیفتو ،کثیف تر کنی، الان اسم کاربریتو گذاشتی متفکر،یعنی خیلی علامه دهری
اینو که هر اسکولی میتونه بفهمه ساختگیه متفکر جان????
اینو که هر اسکولی میتونه بفهمه ساختگیه متفکر جان????
کوروش

۰۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آقایون بیمار لطفا تحریک نشین???مگه چه اشکالی داره؟؟؟ همه دنیا زنا آزادن .... کمی دیدتون رو به جامعه و زنان عوض کنید.تا کی میخوان در جهالت و قرون وسطایی زندگی کنید
ناشناس

۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
درود برشما احسنت دقیقا هنر اینه که اسباب گناه برات فراهم باشه ولی تو ایمانت انقدر قوی باشه که گناه نکنی جلو هوای نفس ت بگیری این هنره عریز
محمود

۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مغزت همین قدر کوچیک که اینطور فکر می کنی،و فکر می کنی دیگران هم اینطوری هستن
علیرضا

۰۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
الان این اخوندچرا صورتشوگرفته.یکی نیست فیلم اخوندهای دیگه نشونش بده که دارن به زنها تجاوز میکنه داخل دفترش.یا طوسی که همه میدونن
ناشناس

۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
شما خودتو گول بزن از کی تا حالا آزادی یعنی لخت شدن واقعا چرا اینقدر مغزتون فندقیه بله درست میگن اینهمه هیاهو اینهمه هزینه کردن چرا اقتصادو درست نمیکنن چرا وضع داره هی بدتر و بدتر میشه !؟!؟
ناشناس

۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
این عکس فقط میخوادنشون بده که آخوندا جلوزن وبچه خودشون نمیتونن بگیرن همشون پارتی شبانه هستن وبی حجاب خارج ازکشورهم همه جاشون بازه
ناشناس

۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
از کی تاحالا واسه درس معارف دانشجو میارن پای تخته؟! معادله داره حل میکنه؟!
اصلا این خانم با استاد تکی تو کلاس چیکار میکنن؟! (البته به همراه عکاس)
درکل به فوتبالتون برسید شاید توش موفق بشید
اصلا این خانم با استاد تکی تو کلاس چیکار میکنن؟! (البته به همراه عکاس)
درکل به فوتبالتون برسید شاید توش موفق بشید
ناشناس

۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
راست میگی الان کشورهای جهان اول غرق در اختلاس و بچاپ بچاپ وطوفان نوح و خشک سالی و پارت بازی وناعدالتی و تورم مهلک وزاغه نشینی و بی آبی و هزاران بلای طبیعی و غیر طبیعی هستند دقیقاً مثل ایران علت همشون هم نداشتن حجاب هست اونوقت مسئولین ما از اونجا سیسمونی می گیرند ودر اونجا ها برای خودشان جشن تولد می گیرند حرومزادشون با پول ملت در اونجا می چرند و می خرند و هیچ با غیرتی هم ککش نمی گزه .التماس اندکی تفکر
راضیه

۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
همه دنیا هم قراره در آتش جهنم بسوزند. مگه دل بخواهی یه؟ خداوند بعد از نزول قرآن در روز قیامت مردم را نسبت به دستورات این کتاب حسابرسی خواهد کرد.
نگار

۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مردا غیرتی نگران از دست دادن همسرانشون هستن چون باید نفقه و مهریه زنی رو بدن که زیبایی اش برای عموم هست ...ازدواج یک معامله است برای همین که مردایی که پشت گوششون مخملی نیست مخالف آزادی حجاب هستن
نگار

۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب برو به همین دخترا بگو نفقه و مهریه نمیدم مثل همه دنیا ببین چند درصدشان قبول می کنند
مجتبی

۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
وقتی مجلس، قوه قضائیه و... خواهان استفاده از قوه قهریه بر علیه حجاب اجباری هستن یعنی اسلام زوری ،اسلام هم با زور تو دنیا ریشه پیداکرد با زور شمشیر جریمه آدم ،ماشین،توقيف، جزیه،......
ناشناس

۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خانوم آیسا اگر ۴ تا کژفهمِ کژاندیشِ ابله مثل شما طرفدار هر مرام و مسلکی باشن اون مکتب و گفتمان برای نابود شدن نه نیاز به دشمن داره نه اختلاسگر نه زنان بی حجاب یا نادران هرزه و... .
امثال شما اگر دهنتون رو ببندید مردم بیشتر به اسلام واقعی و شعائرش جذب میشن.
شما با این شیوهی صحبت و تحلیل مسائل نمونهی کامل یک هرزهی ذهنی هستید.
در ضمن بفهم و یادبگیر که نوع پوشش ربطی به عفت فرد نداره.
در همون غرب با وجود آزاد بودن حجاب فساد خیلی خیلی از مملکت ما کمتر هست و مادران فرزندانی تربیت میکنن که نه دزدی بلدن نه ظلم به همنوع و درستکاری شیوهی زندگیشون هست منتها امثال شما چون تا شابدولعظیم( حضرت عبدالعظیم حسنی علیهالسلام) هم نرفتید و تمام داشتههای ذهنیتون از مطالب شبکه یک و رائفیپور و رحیمپورازغدی هست فکر میکنید غرب بلاد کفر هست و همه دزد و فاسد و همهی فرزندهانامشروع و... !!!
واقعا آدم نمیدونه بحال شما گریه کنه یا بخنده!!! اگر ملت ما یک دهم سجایای اخلاقی غربیها رو داشتن الان اوضاع ما خیلی فرق میکرد.
امثال شما اگر دهنتون رو ببندید مردم بیشتر به اسلام واقعی و شعائرش جذب میشن.
شما با این شیوهی صحبت و تحلیل مسائل نمونهی کامل یک هرزهی ذهنی هستید.
در ضمن بفهم و یادبگیر که نوع پوشش ربطی به عفت فرد نداره.
در همون غرب با وجود آزاد بودن حجاب فساد خیلی خیلی از مملکت ما کمتر هست و مادران فرزندانی تربیت میکنن که نه دزدی بلدن نه ظلم به همنوع و درستکاری شیوهی زندگیشون هست منتها امثال شما چون تا شابدولعظیم( حضرت عبدالعظیم حسنی علیهالسلام) هم نرفتید و تمام داشتههای ذهنیتون از مطالب شبکه یک و رائفیپور و رحیمپورازغدی هست فکر میکنید غرب بلاد کفر هست و همه دزد و فاسد و همهی فرزندهانامشروع و... !!!
واقعا آدم نمیدونه بحال شما گریه کنه یا بخنده!!! اگر ملت ما یک دهم سجایای اخلاقی غربیها رو داشتن الان اوضاع ما خیلی فرق میکرد.
زهرا

۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب به شما چه؟ یکی میخواد بره جهنم شما چرا حرصشو میخوری؟ روز قیامت موقع حسابرسی تو فکر اینی که بقیه میخوان چیکار کنن یا به فکر خودتی؟ پس سعی کن سرتو رو گردنت نگه داری
مهران قاسمی

۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
جهالتی که می گید، می دونید چه ریشه تاریخی داره؟ اون زمانی رو میگفتن که دخترا رو در بدو تولد می کشتن نه الان که اسلام بالاترین درجه بهشت رو برای زن و مادر می دونه.
باحتمالا منظورتون این بوده به جهالت و قرون وسطایی برمیگردیم.
باحتمالا منظورتون این بوده به جهالت و قرون وسطایی برمیگردیم.
صدرا

۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
توی بیشتر کشور ها اموال زن و شوهر بعد طلاق تقسیم میشه... و درستش هم همینه
نه اینکه کلا مالی به زن نرسه
هر چند وقتی خانمی داره خانه داری رو برای خانوادش انجام میده باید مثل بقیه شغل ها حقوق داشته باشه...وگرنه اون خانم نباشه بلاخره برای همون غذا و تمیز کردن و پرستاری بچه و ....مرد باید پول بده به ادمای دیگه
نه اینکه کلا مالی به زن نرسه
هر چند وقتی خانمی داره خانه داری رو برای خانوادش انجام میده باید مثل بقیه شغل ها حقوق داشته باشه...وگرنه اون خانم نباشه بلاخره برای همون غذا و تمیز کردن و پرستاری بچه و ....مرد باید پول بده به ادمای دیگه
محمد

۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
من تا حالا از تهران بیرون نرفتم اما با دختر ترامپ ملکه انگلیس و عمه هوگۉ چاورز عکس دارم
مریم

۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مسعله اینجاست که کسی ک هرجوری دو ست داره بچرخه به بقیه اسیب میرسونه
بدحجابی به کسی اسیب نمیرسونه؟؟
تا میای گوگل تیترای خیانت ک فلان زن ب شوهرش خیانت کردمیادبالا.یکی دوتا هم نیست
در پی اون خیانت میزنه طرف برادرشو ب قتل میرسونه این ازار به بقیه نیست؟؟
طرف زن بدحجاب میبینه که هفت قلم ارایش کرده لباسای ناجور پوشیده ظاهر اینو با زن خودش مقایسه میکنه واون براش جذاب به نظرمیاد میره ب زنش خیانت میکنه ،این ازار به بقیه نیست ؟؟؟????
هیچ کس نمیتونه هرجور دوست داره بپوشه اینو خدا گفته
ازفاز روشنفکری بیاین بیرون خواهشا
شما خدا نیستید ک بخواین فتوا صادرکنید
اینجا هم ایرانه ،یه کشور اسلامی وهیچ کس حق نداره برخلاف دستور اسلام وکشور عمل کنه سعی کنیداین توکله پوکتون فروبرههههههه?????
بدحجابی به کسی اسیب نمیرسونه؟؟
تا میای گوگل تیترای خیانت ک فلان زن ب شوهرش خیانت کردمیادبالا.یکی دوتا هم نیست
در پی اون خیانت میزنه طرف برادرشو ب قتل میرسونه این ازار به بقیه نیست؟؟
طرف زن بدحجاب میبینه که هفت قلم ارایش کرده لباسای ناجور پوشیده ظاهر اینو با زن خودش مقایسه میکنه واون براش جذاب به نظرمیاد میره ب زنش خیانت میکنه ،این ازار به بقیه نیست ؟؟؟????
هیچ کس نمیتونه هرجور دوست داره بپوشه اینو خدا گفته
ازفاز روشنفکری بیاین بیرون خواهشا
شما خدا نیستید ک بخواین فتوا صادرکنید
اینجا هم ایرانه ،یه کشور اسلامی وهیچ کس حق نداره برخلاف دستور اسلام وکشور عمل کنه سعی کنیداین توکله پوکتون فروبرههههههه?????
مریم

۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
ت میخای بری جهنم ب دررررک مهم نیس
مهم اینه ک خواهرمن ازتوعه بیحجاب الگو میگیره ومن نمیخام خوااااهرم بره جهنم
افتاد؟؟؟??
مهم اینه ک خواهرمن ازتوعه بیحجاب الگو میگیره ومن نمیخام خوااااهرم بره جهنم
افتاد؟؟؟??
نگار

۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اینجا هم اگر زن درخواست نصف اموال مرد بده به شرطی که مرد درخواست طلاق بده به زن تعلق میگیره به علاوه یک هشتم اموال و دارایی ها مرد ..صدرا نری ازدواج اسلامی بکنی کلاه بره سرت
سجاد

۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
دین و اعتقادات رو هم کنار بزاریم مردان هوس ران و هیز رو این دختران و زنان بی حجاب چگونه میخان از گزندشون در امان باشن.
مسأله اینه دخترم خواهرم مادرم....خدا میخاد تو در آسایش و امنیت باشی
حالا تو هی بگو زن زندگی آزادی
گولتون زدن تا سوارتون بشن و ازتون لذت ببرن بفکر خودت باش قراره مادر جامعه بشی.
مسأله اینه دخترم خواهرم مادرم....خدا میخاد تو در آسایش و امنیت باشی
حالا تو هی بگو زن زندگی آزادی
گولتون زدن تا سوارتون بشن و ازتون لذت ببرن بفکر خودت باش قراره مادر جامعه بشی.
مرتضی ایرانی

۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
آقا کورش کجای کاری زمان ما هم از اینها به صورت شل حجاب تو دانشگاه بود اغلب هم شهرستانی بودند و فقط برای کاسبی و نشان دادن ما اهلش هستیم شل میکردند تا یا یک پسر پولدار تهرانی را تور کنند و یا حد اقل پول تحصیلشان را کاسبی کنند آزادی فرهنگ کدومه
نگار

۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
تازه اینم در نظر بگیر از اموال زنت و حقوقش ریالی ازش نصیب تو قانونا نمیشه
زهرا

۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
حالا لازم نیس شما بقیه رو مثه خودت فاح*شه فرض کنی که تو ذهن پوکت بیاد اینکه هر کی هر چی دوس داره بپوشه یعنی همه قراره لخت بیان بیان بیرون
بعدم اینکه اگه ترس از دست دادن شوهراتونو دارین بخاطر زیبایی باقی زنا خوب یکم به اون قیافه شخمی و ایکب*یریتون برسید که چشم شوهراتون دل و هرز نباشه
اخرین مورد هم اینکه شوهرای شما همون مردایین که با فرم گوش تحریک میشن و تو اعتراضات ج*ق میزدن ..همون کمتر از حیونایی رو با خوکم بندازی یه جا بهتون خیانت میکنن
پس ازادی دخترا رو بخاطر زندگی نکبتی و بی ارزشون نگیرید
بعدم اینکه اگه ترس از دست دادن شوهراتونو دارین بخاطر زیبایی باقی زنا خوب یکم به اون قیافه شخمی و ایکب*یریتون برسید که چشم شوهراتون دل و هرز نباشه
اخرین مورد هم اینکه شوهرای شما همون مردایین که با فرم گوش تحریک میشن و تو اعتراضات ج*ق میزدن ..همون کمتر از حیونایی رو با خوکم بندازی یه جا بهتون خیانت میکنن
پس ازادی دخترا رو بخاطر زندگی نکبتی و بی ارزشون نگیرید
ناشناس

۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
نه دوستان اینها مشکلشون اقتصاده
فقط اقتصادمون آنقدر فلجه که باید برای ادا کردن مطلب کاملا لخت بشن، روسری برداشتن افاقه نمیکنه
فقط اقتصادمون آنقدر فلجه که باید برای ادا کردن مطلب کاملا لخت بشن، روسری برداشتن افاقه نمیکنه
ناشناس

۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
والا استاد درس اندیشه اسلامی ما ۵ نمره رو برای ارائه گذاشته، چرت نگو دیگه، بعدم اگر فقط دو نفر سر کلاسن کی عکس گرفته انیشتین
ناشناس

۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
اینکه خانم ها بی حجاب شدن از برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی است چون تمام نظام آموزشی و صدا و سیما و ابزار کافی منابع لازم پر اختیار آقایون بود که عمو جان اینا بچه و نوه های خودشون نمیتونن مجاب به حجاب کنند چرابه زور میخوان مردم ببرند بهشت.
در تمام کشورهای ا سلامی پوشش و حجاب آزاد و کاملا اختیاری است حتی عربستان فقط برای دو شهر مذهبی رعایت میکنند .
باید برای حجاب همانطور که تا سال 61 اختیاری بود و خضراتی مثل حسن کلید ساز موسوی و....البته لازم بگم خدا از آسمون نیومد پایین و بگه حجاب اجباری است دوستان متحجر قانونیش کردند . باید برای این نسل رفراندوم بذارن تا مردم خودشون تصمیم بگیرند.
نکته آخر این یک اعتراض مدنی است به ملاها برای اصلاح وضعیت کلی کشور مثل معیشت اقتصاد بهداشت و درمان کار مسکن و همین حداقلهای لازم برای گذران یک زندگی که به لطف مدیران بی کفایت برای مردم شده آرزو
ضمنا اگر بهشت خیلی خوبه من دعا میکنم مسولین زحمتکش زودتر بروند و از مواهب آن برخوردار شوند
یا حق
در تمام کشورهای ا سلامی پوشش و حجاب آزاد و کاملا اختیاری است حتی عربستان فقط برای دو شهر مذهبی رعایت میکنند .
باید برای حجاب همانطور که تا سال 61 اختیاری بود و خضراتی مثل حسن کلید ساز موسوی و....البته لازم بگم خدا از آسمون نیومد پایین و بگه حجاب اجباری است دوستان متحجر قانونیش کردند . باید برای این نسل رفراندوم بذارن تا مردم خودشون تصمیم بگیرند.
نکته آخر این یک اعتراض مدنی است به ملاها برای اصلاح وضعیت کلی کشور مثل معیشت اقتصاد بهداشت و درمان کار مسکن و همین حداقلهای لازم برای گذران یک زندگی که به لطف مدیران بی کفایت برای مردم شده آرزو
ضمنا اگر بهشت خیلی خوبه من دعا میکنم مسولین زحمتکش زودتر بروند و از مواهب آن برخوردار شوند
یا حق
ناشناس

۰۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
از حرف زدنت معلومه در چه حدی زهرا!!! مطمعن باش خودت اگه از دواج کرده باشی یا بکنی،شوهرت از تو خوشگل تر میبینه و بهت خیانت میکنه.تو هنوز اینم نمیفهمی حتی که هر کاری کنی بازم از تو خوشگل تر هست هر کاری کنی فهمیدی شوهرت پاهی از تو قشنگ تر میبینه تیپ خوشگلتر میبینه صورت خوشگل تر و جوونتر...میبینه دلش میخاد سر یکی مث تو کلاه میزاره و ب ت میگه قشنگترین توبی بهترین تویی خرت میکنه. وقتی میگن یه عده زنها بی عقلم منظورشون همینه جاهل.هر چی میکشیم تز دست جاهایی با افکار عقب افتاده مثل توعه ک فک میکنین پیشرفت کردین ک خر و خام بعضی مردا شدین
فیروزه

۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
مردای خارجی چشم پاک هستن خانما آزادی دارن آقایون محترم ایرانی شما نگاه نکنید تحریک میشید??
مریم

۰۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
هه با این بدحجابی ک توکشوره صد رحمت به لخت بودن
ینی الان که اینهمه خیانته کسی لخته؟؟؟
نه نفهم خانم ،الان مثلا پوشش دارن وخیانتم هست اما پوشششون افتضاح و ..
بعدشم چقد تواحمق ونفهمی که فکر میکنی کسی که باحجابه یعنی زشته
اونی که محجبه اس توخیابون حجاب داره
توخونه واسه شوهرش به خودش میرسه چه بسا که ازهردختردیگه ای هم زیباتر باشه
واونی هم بدحجابی میکنه لزوما به معنای خوشگل بودنش نیس اما ممکنه یه اقایی بادیدن همین دختر زشت بدحجاب به گناه بیوفته پس زراضافه نزن??
ینی الان که اینهمه خیانته کسی لخته؟؟؟
نه نفهم خانم ،الان مثلا پوشش دارن وخیانتم هست اما پوشششون افتضاح و ..
بعدشم چقد تواحمق ونفهمی که فکر میکنی کسی که باحجابه یعنی زشته
اونی که محجبه اس توخیابون حجاب داره
توخونه واسه شوهرش به خودش میرسه چه بسا که ازهردختردیگه ای هم زیباتر باشه
واونی هم بدحجابی میکنه لزوما به معنای خوشگل بودنش نیس اما ممکنه یه اقایی بادیدن همین دختر زشت بدحجاب به گناه بیوفته پس زراضافه نزن??
ناشناس

۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
خب میخای بگم اشتباهه یا درست؟
من وقتی واکنش امثال شماهارو میبینم که با دیدن این تصاویر خشمگین میشید،شرمتون میشه،ضرب و شتم میکنید،زندانی میکنید یا حتی گاهی میکشید و بعد میگید از بالای بام خانه افتاده...به نظرم بیشتر ایمان میارم که شما محصول یه سیستم فکری غلط هستید
تا حالا از خودتون پرسیدید تفاوت شما و فردی که تو ساحل یه کشور خارجی بی تفاوت کنار یه خانم با بیکینی حضور داره و تحریک نمیشه چیه؟
تا حالا از خودتون پرسیدید که چرا نزدیک به نود درصد مردم جهان نظرشون در مورد حجاب یا تعریف عفت و حیا با شما متفاوت ؟
به گمانم خیر
چون شما فکر نمیکنید
اگر فکر میکردید میدونستید که گیر دادن به یه خانوم بخاطر پوشش یا زدنش یا سرش داد زدن یا فحاشی کردن یا داخل ون بردنش،کشتنش آسیب بیشتریبه جامعه میزنه تا بی حجابی
شما فکر نمیکنید چون اگر فکر میکردید
با دیدن مو تحریک نمیشدید
(صرفا جهت خنده)فک کن تو غذات مو پیدا کردی هم داری تحریک میشی هم میخای عوق بزنی عجب صحنه ی دراماتیکی
من وقتی واکنش امثال شماهارو میبینم که با دیدن این تصاویر خشمگین میشید،شرمتون میشه،ضرب و شتم میکنید،زندانی میکنید یا حتی گاهی میکشید و بعد میگید از بالای بام خانه افتاده...به نظرم بیشتر ایمان میارم که شما محصول یه سیستم فکری غلط هستید
تا حالا از خودتون پرسیدید تفاوت شما و فردی که تو ساحل یه کشور خارجی بی تفاوت کنار یه خانم با بیکینی حضور داره و تحریک نمیشه چیه؟
تا حالا از خودتون پرسیدید که چرا نزدیک به نود درصد مردم جهان نظرشون در مورد حجاب یا تعریف عفت و حیا با شما متفاوت ؟
به گمانم خیر
چون شما فکر نمیکنید
اگر فکر میکردید میدونستید که گیر دادن به یه خانوم بخاطر پوشش یا زدنش یا سرش داد زدن یا فحاشی کردن یا داخل ون بردنش،کشتنش آسیب بیشتریبه جامعه میزنه تا بی حجابی
شما فکر نمیکنید چون اگر فکر میکردید
با دیدن مو تحریک نمیشدید
(صرفا جهت خنده)فک کن تو غذات مو پیدا کردی هم داری تحریک میشی هم میخای عوق بزنی عجب صحنه ی دراماتیکی
مریم

۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
حالمون بهم خورد هی لخت بشن لخت بشن میکنند ول کنید بابا استاد چرند گفتنید
عاطفه

۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
یعنی اینقدر مردای ایرانی کثیفند آقا سجاد ؟ برای خودتون کی میخواهید احترام قائل باشید؟
سهیل

۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
راضیه جان حتی اگه حرفتون هم درست باشه خب بذارید خدا خودش در روز قیامت کارشو انجام بده
شده یه بار به خودت بگی به من چه ؟نشین جای خدا لطفا .اگر امر ب معروفم بود کردید دیگه بسه
شده یه بار به خودت بگی به من چه ؟نشین جای خدا لطفا .اگر امر ب معروفم بود کردید دیگه بسه
مریم

۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
من خودم مهریه م ۷تا سکه ست که اونم برای عددش ک دوست داشتم گذاشتم
چشمم به نفقه همسرم نیست داشته باشیم باهم میخوریم نداشته باشیم هم ساده تر برگزار میکنیم
چرا فکر میکنید کم هستن
چرا همه با خودتون میسنجید
چشمم به نفقه همسرم نیست داشته باشیم باهم میخوریم نداشته باشیم هم ساده تر برگزار میکنیم
چرا فکر میکنید کم هستن
چرا همه با خودتون میسنجید
مینا

۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
آقای قاسمی این بالاترین درجه بهشت رو ما از طرف اسلام تقدیم میکنیم به شما که نگاهتون رو از روی ما زنها بردارید
سارگل

۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
خیلی ببخشیدا آقا سجاد!
این زنها خودشون دنبال هوس و شهوتن
فکر کردی بدشون میاد از نگاه هیز مردا؟
من تو دانشگاه از همکلاسیام حرفایی میشنوم که فکر میکنم شیطان پیش اینا کم بیاره!
دخترا خودشون انقدر هوسباز و شهوت پرستن که خودشون دنبال پسرای هیز و اون کاره هستن
این زنها خودشون دنبال هوس و شهوتن
فکر کردی بدشون میاد از نگاه هیز مردا؟
من تو دانشگاه از همکلاسیام حرفایی میشنوم که فکر میکنم شیطان پیش اینا کم بیاره!
دخترا خودشون انقدر هوسباز و شهوت پرستن که خودشون دنبال پسرای هیز و اون کاره هستن
ناشناس

۱۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
حالا حاجی دستش را جلوی چشمش گرفته نگاه نکنه یا زیرچشمی نگاه کردنش معلوم نشه؟! کدوم؟
ضحی

۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
یه مشت بی تربیت بی خانواده
که عرف وقانون هیچی وهیچ کجا سرشون نمیشه همه جای دنیا تو هر مکان خاص لباس فرم خودشو داره
نمیدونم کی به اینا گفته با بی قانونی به زندگی ازاد میرسن بی منطق های بازیچه
این مدل زندگی فقط به نفع مرداست ازادتر لذت ببرن
که عرف وقانون هیچی وهیچ کجا سرشون نمیشه همه جای دنیا تو هر مکان خاص لباس فرم خودشو داره
نمیدونم کی به اینا گفته با بی قانونی به زندگی ازاد میرسن بی منطق های بازیچه
این مدل زندگی فقط به نفع مرداست ازادتر لذت ببرن
ضحی

۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
واقعا چقدر یه ادم میتونه بی شعور ومنطق باشه واقعا خودتون با صدتا عمل حال بهم زن با اخلاقای سگیتون که تحمل یه انتقادم ندارید عالی میبینی ؟ خوب مردا بدونن شما چقد تقلبی هستید تفم تو صورتتون نمیندازن
زنای خانه دار وسالم وعفیف بدون عمل زشت میشن تو منطق شما؟
اگه همین فاحشه های خیابونی بیا سراغ باباتم بیاد همین خزعبلات قبول داری
زنای خانه دار وسالم وعفیف بدون عمل زشت میشن تو منطق شما؟
اگه همین فاحشه های خیابونی بیا سراغ باباتم بیاد همین خزعبلات قبول داری
ضحی

۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
استفاده یهود از زنان عریان وفاحشه وهرزه در طول تاریخ بارها تکرار شده
این زنان ودختران احمق که فکر میکنن بابی حجابی میتونن با قانون عرف شرع یه کشور مبارزه کنن
بدونن که یه عروسک بیشتر نیستن
رضا غلدرم برا اینکه بی حجابی عادی کنه
زنان فاحشه شهر بی حجاب می فرستاد تو خیابون تا راه برن تا برا مردم عادی بشه
در عوض عادی که نشد هیچ خودش دربدر تبعید شد
اون زنا هم بعد یه مدت اسباب بازی شدن مردای بوالهوس به فاضلاب تاربخ پیوستن
الان شما نقش همون زنا دارید بدبختای ساده لوح
این زنان ودختران احمق که فکر میکنن بابی حجابی میتونن با قانون عرف شرع یه کشور مبارزه کنن
بدونن که یه عروسک بیشتر نیستن
رضا غلدرم برا اینکه بی حجابی عادی کنه
زنان فاحشه شهر بی حجاب می فرستاد تو خیابون تا راه برن تا برا مردم عادی بشه
در عوض عادی که نشد هیچ خودش دربدر تبعید شد
اون زنا هم بعد یه مدت اسباب بازی شدن مردای بوالهوس به فاضلاب تاربخ پیوستن
الان شما نقش همون زنا دارید بدبختای ساده لوح
ضحی

۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
استفاده یهود از زنان عریان وفاحشه وهرزه در طول تاریخ بارها تکرار شده
این زنان ودختران احمق که فکر میکنن بابی حجابی میتونن با قانون عرف شرع یه کشور مبارزه کنن
بدونن که یه عروسک بیشتر نیستن
رضا غلدرم برا اینکه بی حجابی عادی کنه
زنان فاحشه شهر بی حجاب می فرستاد تو خیابون تا راه برن تا برا مردم عادی بشه
در عوض عادی که نشد هیچ خودش دربدر تبعید شد
اون زنا هم بعد یه مدت اسباب بازی شدن مردای بوالهوس به فاضلاب تاربخ پیوستن
الان شما نقش همون زنا دارید بدبختای ساده لوح
این زنان ودختران احمق که فکر میکنن بابی حجابی میتونن با قانون عرف شرع یه کشور مبارزه کنن
بدونن که یه عروسک بیشتر نیستن
رضا غلدرم برا اینکه بی حجابی عادی کنه
زنان فاحشه شهر بی حجاب می فرستاد تو خیابون تا راه برن تا برا مردم عادی بشه
در عوض عادی که نشد هیچ خودش دربدر تبعید شد
اون زنا هم بعد یه مدت اسباب بازی شدن مردای بوالهوس به فاضلاب تاربخ پیوستن
الان شما نقش همون زنا دارید بدبختای ساده لوح
ضحی

۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
برا هزارمین بار ازادی در عریانی وبی حجابی وموی پریشون به دست نمیا
زنی ازاده که تو جامعه بتونه رفت امد کنه درس بخونه کار کنه ازدواج کنه بچه دار بشه وبه میل خودش بمونه خونه بچه داری کنه واز نفقه شوهر استفاده کنه
یا بره سرکار درامد داشته باشه
حجاب قانون کشور ما هست باید رعایت بشه لباس مکان عمومی باید طبق عرف جامعه باشه تو مکان شخصی هر طور میخان باشن، هرکس نمیخاد بره کشورهای ازاد که پر از تجاوزه مثل فرانسه ، کسی که قانون رعایت نمیکنه باعث هرج مرج در کشور میشه باعث عدم امنیت ونابودی بقیه اعضای جامعه میشه
این زنان مثل دزد قاچاقچی وادم کش دارن قانون زیر پا میزارن باید باهاشون برخورد بشه
زنی ازاده که تو جامعه بتونه رفت امد کنه درس بخونه کار کنه ازدواج کنه بچه دار بشه وبه میل خودش بمونه خونه بچه داری کنه واز نفقه شوهر استفاده کنه
یا بره سرکار درامد داشته باشه
حجاب قانون کشور ما هست باید رعایت بشه لباس مکان عمومی باید طبق عرف جامعه باشه تو مکان شخصی هر طور میخان باشن، هرکس نمیخاد بره کشورهای ازاد که پر از تجاوزه مثل فرانسه ، کسی که قانون رعایت نمیکنه باعث هرج مرج در کشور میشه باعث عدم امنیت ونابودی بقیه اعضای جامعه میشه
این زنان مثل دزد قاچاقچی وادم کش دارن قانون زیر پا میزارن باید باهاشون برخورد بشه
امیرعلی

۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
هی وقتی سوره نساء آیه ۲۵ قرآن گفته میتونین توی جنگ زنی که شوهر و بچه هاشو کشتین بهش تجاوز کنین و باهاش ازدواج کنین. اینا همش حرفه که ما رو بترسونن
علی

۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
آخه آیسا احمق هرچی دزدواختلاسگره رازنان تادماغ محجبه پرورش دادن وگرنه چطورمیتونستن مسوول کشوربشن؟بچه انسیه خزعلی فیلترشکن میفروشه توکاناداحجابشم ماشالابایه گونی پیچ فرقی نداره ،اختلاسگراهمهمه جای مهرروی پیشانیشون اندازه یه گلابی هست پس زرنزن تامادیدیم مدعیان دینداری دزدواختلاسگرپرورش دادن مگه به جزمسوولین نظام کسی ام میتونه اختلاس کنه؟نکنه مردم رومقصرفقروفحشاوتورم واختلاس مسوولین میدونین؟پس خودتونوبه خریت نزنین اینقدرم جای خدانشینین حکم صادرکنین احمقای بی خدا
ناشناس

۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
خب مریم جان بیسوادوکندذهن، اون خواهربیشعورت چراتویی که هرروزجلوی چشمشی وگونی پیچ کردی خودتاازت الگونمیگیره چراازتویی الگونمیگیره که خواهرشی وهمش داری این اراجیفوتوگوشش میخونی؟پس قطعااونقدروقیحی وتوزندگی خصوصی اونم دخالت کردی که میخوادروت بالابیاره وازمردم توی جامعه الگوبگیره،پس وقتی توحتی نمیتونی برای خواهرخودت الگوباشی خیلی محترمانه *** بقیه مردمونکن اگه میتونی جلوی خواهرخودتابگیرویادش بده واگرم نمیتونی خفه خون بگیروزندگی بقیه مردم به توربطی نداره ،چون دیدم مودبی وفقط بااین زبون میشه حالیت کردباهات مثه خودت حرف زدماوگرنه جوری دیگه حرف میزدم ،یکمم روی حرف بی منطق وپرازتناقض خودت فکرکن ودیگه هرکثافتی که ازذهنت گذرکردبه بیرون پرتابش نکن افتادیاباچکش بایدکردتومغزخرابت؟؟؟
حسین

۰۴:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
از یک باغ پر گل هیچ کس گل نمیچیند وتماشا میکند ولذت میبرد، چشمهای قلبمان را از ناپاکیها تطهیر ميکنيم، وبا چشم سر کنترل نمیکنیم، زیبا که بنگریم ،همه چیز زیبا خواهد شد.اگر واقعا با ایمان هستیم در مورد هیچ کس قضاوت نکنیم
مریم

۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
پریسا یه روزی میاد البته زمانی که بمیری بعدمرگت?
که مثل سگ میوفتی به پای همین پرستوهای نظام وبااشک وزاری وبیچارگی به غلط کردن و..خوردن میوفتی والتماس میکنی که ببخشنت
ومعلوم نبست بخشیده بشی یانه
پس الان هر حرفی میخای بزن چون به زودی قراره ذلیل وخفیف بشی???
که مثل سگ میوفتی به پای همین پرستوهای نظام وبااشک وزاری وبیچارگی به غلط کردن و..خوردن میوفتی والتماس میکنی که ببخشنت
ومعلوم نبست بخشیده بشی یانه
پس الان هر حرفی میخای بزن چون به زودی قراره ذلیل وخفیف بشی???
مریم

۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
من هم یه سوال دارم که چرا بعضیا فک میکنن بیشتر ازخدا میفهمن وازخدا عقل کل ترن
شماها واقعا فک میکنید مردا با دیدن موی زنها تحریک میشن به همین دلیل نگا نمیکنن؟؟
نه نگا نمیکنن چون خدا گفته نگاه حرام نداشته باشید واونا فقط میخان به این دستور پایبند باشن قضیه فقط مو نیست
درضمن دلیل نمیشه رای اکثریت فقط بخاطر درصد بالاش درست باشه
بیحجابی درغرب ساخته انسانهاست وگرنه اونام قبلا پوشش بلند وپوشیده داشتن
درهرصورت اونجا اروپاست واینجا ایران
اونا فقط ظاهرقضیه رومیبینن و اینجا ظاهر پرست نیستن واولویتاشون چیزای مهمتره
شماها واقعا فک میکنید مردا با دیدن موی زنها تحریک میشن به همین دلیل نگا نمیکنن؟؟
نه نگا نمیکنن چون خدا گفته نگاه حرام نداشته باشید واونا فقط میخان به این دستور پایبند باشن قضیه فقط مو نیست
درضمن دلیل نمیشه رای اکثریت فقط بخاطر درصد بالاش درست باشه
بیحجابی درغرب ساخته انسانهاست وگرنه اونام قبلا پوشش بلند وپوشیده داشتن
درهرصورت اونجا اروپاست واینجا ایران
اونا فقط ظاهرقضیه رومیبینن و اینجا ظاهر پرست نیستن واولویتاشون چیزای مهمتره
عسل

۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
اره مریم کلا فکر می کنه میخوایم لخت شیم??? اون هنوز نمی دونه تیشرت و شلوار لباسه???
سارگل جان منم اونارو شنیدم تو ریلکس باش از دستت کاری بر نمیاد ?
یه جوری میگه دختران بابا خودتم زنیا
من به نظرات مردم احترام میذارم ولی حجاب اجباری رو قبول ندارم( تمام)
سارگل جان منم اونارو شنیدم تو ریلکس باش از دستت کاری بر نمیاد ?
یه جوری میگه دختران بابا خودتم زنیا
من به نظرات مردم احترام میذارم ولی حجاب اجباری رو قبول ندارم( تمام)